۱۳ فروردین ۱۳۹۹، ۲۲:۳۲

با همکاری مناسب مردم

شهرستان مرزی پارس آباد بی‌سابقه‌ترین روز «طبیعت» را تجربه کرد

شهرستان مرزی پارس آباد بی‌سابقه‌ترین روز «طبیعت» را تجربه کرد

پارس آباد - فرماندار پارس آباد گفت: با همراهی مناسب مردم، روز طبیعت بی سابقه‌ای را در شهرستان خوش آب و هوا و مرزی پارس آباد شاهد شدیم.

عدالت حاجی پور در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: شهرستان مرزی پارس آباد برای اولین بار بی سابقه ترین و خلوت ترین روز طبیعت را تجربه کرد در حالی که این شهرستان در این روزها در اوج زیبایی خود قرار دارد.

وی‌افزود: همراهی و دقت نظر و توجه ویژه مردم به سلامت عزیزانشان نشان از محبت و مودت و احساس مسئولیت بالای مردم میهمان نواز منطقه دارد.

فرماندار پارس آباد با بیان اینکه سیزده بدر امسال به دلیل شیوع کرونا متفاوت بود، افزود: کسانی که شهرستان سرسبز پارس آباد مغان را می‌شناسند، مطلع هستند که در این روزها طبیعت به اوج زیبایی رسیده و مناطق سرسبز و مراتع و باغات پر از گل می‌شوند اما روز طبیعت مناطق گردشگری خلوت و خالی از علاقه مندان به طبیعت بوده و جاده‌هایی که پیش از این صدها هزار مسافر و ده‌ها هزار خودرو را میزبانی می‌کرد در خلوتی‌بی‌سابقه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: امروز مردم فهیم شهرستان پارس آباد با احترام به سلامت جامعه در این روز زیبا در خانه ماندند تا ثابت کنند در خط مقدم، پرستاران و پزشکان تنها نیستند و مصممیم تا همه با هم کرونا را شکست دهیم

کد خبر 4890444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha