۱۴ فروردین ۱۳۹۹، ۱۸:۳۴

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین:

همکاری مردم فهیم شهرهای استان قزوین در روز طبیعت بی نظیر بود

همکاری مردم فهیم شهرهای استان قزوین در روز طبیعت بی نظیر بود

قزوین- مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: همکاری مردم فهیم شهرهای استان در موضوع فاصله گذاری اجتماعی در ایام مقابله با ویروس کرونا بخصوص در روز طبیعت بی نظیر و قابل تحسین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری، مصطفی صالحی با تشکر از مشارکت خوب مردم در ماندن در منزل در روز طبیعت گفت: همکاری مردم فهیم شهرهای استان در موضوع فاصله گذاری اجتماعی در ایام مقابله با ویروس کرونا بخصوص در روز طبیعت بی نظیر و قابل تحسین بود.

وی با اشاره به ارسال ابلاغیه‌ها و دستورالعمل‌های مرتبط در خصوص تعطیلی بوستان‌ها و پارک‌های شهری و تفرج گاه‌ها در هفته جاری به شهرداری‌های استان، عملکرد و اقدامات شهرداری‌ها و مشارکت مردم در روز سیزدهم فروردین (روز طبیعت) را مطلوب و مناسب دانست.

صالحی تصریح کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان و کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا، پس از تصمیمات ستاد مقابله با بیماری کرونا مبنی بر کاهش حداکثری حضور مردم در اماکن و فضاهای عمومی شهرها خصوصاً در روز طبیعت و تعطیلی بوستان‌ها، پارک‌ها و تفرج گاه‌ها و مکان‌های گردشگری در روز یادشده اقدامات لازم با هماهنگی‌های دستگاه‌های مربوطه از سوی شهرداری‌های استان انجام شد.

وی افزود: برای قطع زنجیره انتشار و شیوع بیماری، خوشبختانه شهروندان در روز طبیعت ضمن درک شرایط فعلی و حمایت از طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، همکاری مطلوبی با دستگاه‌های ذیربط انجام دادند.

صالحی ضمن قدردانی از خدمات شبانه روزی و صادقانه پرسنل خدمتگزار شهرداری‌ها، شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرهای استان از ابتدای شروع مبارزه تاکنون ابراز امیدواری کرد با استمرار حمایت شهروندان بتوانیم با همکاری مردم شاهد رفع این بلا باشیم.
 

کد خبر 4890909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha