۱۹ فروردین ۱۳۹۹، ۱۷:۰۸

توسط ستاد مردمی مدافعان سلامت برگزار می شود؛

به جهادگران سلامت نامه بنویسید

به جهادگران سلامت نامه بنویسید

ستاد مردمی بزرگداشت مدافعان سلامت بر آن است تا عکس دلنوشته های مردم را که با خودکار یا مداد و روی هر نوع کاغذی که نگاشته شده است به دست جهادگران برسانند.

خبرگزاری مهر؛ گروه مجله_مرضیه کیان: در این دورانی که از در خانه ماندن صحبت می‌کنیم و پویش #در_خانه_بمانیم به راه می‌اندازیم، خیلی از پزشکان، پرستاران، کادر درمانی و جهادگران در سرزمین پهناور ایران زمین، مدت هاست خانواده‌هایشان را ندیده‌اند، چند کیلو وزن کم کرده‌اند، نشسته می‌خوابند، و جای رد عینک محافظ بر روی چهره شأن نقش بسته است. این عزیزان به سلامتی هموطنان ارج نهاده‌اند و برای سلامت وطن از خود گذشتگی کرده‌اند.

راستش نسل ایرانی قدردان این قشر ایثارگر است و هر گروهی بر اساس توان خود به نوعی حمایتگر و پشتیبان کادر درمانی است.

ستادهای مردمی که در این راستا تشکیل شده است، از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند تا خلأ تنهایی و دور بودن از خانواذه را هرچند کوچک جبران نماید.

این بار ستاد مردمی بزرگداشت مدافعان سلامت، پویشی به راه انداخته‌اند تا هر ایرانی که از دیدن صحنه‌های جانفشانی پزشکان و پرستاران، اشک شوق ریخته‌اند، قلم و کاغذ در دست بگیرند و با پزشکان، پرستاران، تولید کنندگان تجهیزات پزشکی، خانم‌های جهادگر پشت چرخ‌های خیاطی، جوانان متولی سمپاشی خیابان‌های شهر، گروه پر شمار خیرین سلامت و با همه ی آنانی که پای کار جهاد سلامت آمده‌اند، سخن بگویند و از احساس قلبی خود برای این جهاد گران بنویسند.

ستاد مردمی بزرگداشت مدافعان سلامت بر آن است تا عکس دلنوشته های مردم را که با خودکار یا مداد و روی هر نوع کاغذی که نگاشته شده است به دست جهادگران برسانند.

کد خبر 4894893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا AE ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
      0 0
      لطفا آدرس اینترنتی شان را منتشر کنید. به کدام آدرس باید نامه بنویسیم؟