۲۳ فروردین ۱۳۹۹، ۲۳:۲۲

مدیر کل زندان های آذربایجان غربی:

۴۷۰۰ نفر از زندانیان آذربایجان غربی در مرخصی هستند

۴۷۰۰ نفر از زندانیان آذربایجان غربی در مرخصی هستند

ارومیه – مدیرکل زندانهای آذربایجان غربی گفت: با هدف مدیریت و مقابله شیوع ویروس کرونا بیش از چهار و ۷۰۰ نفر از زندانیان واجد شرایط استان از مرخصی بهره مند شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل زندان‌های آذربایجان غربی، حمزه بروجنی در خصوص اقدامات این اداره کل در زمینه مدیریت و کنترل بیماری کرونا در زندان‌های استان اظهارکرد: سلامت و ارتقا بهداشت تمامی زندانیان از اولویت‌های کاری مجموعه کارکنان در زندان‌های سراسر کشور و این استان بوده و به همین جهت از همان ابتدای ورود بیماری کرونا به کشور تمهیدات خاص بر اساس آخرین پروتکل‌های بهداشتی در زندان‌های استان آغاز شده است.

وی در خصوص اعطای مرخصی به زندانیان واجد شرایط افزود: با اجرای بخشنامه قوه قضائیه در کمترین زمان بیش از ۴۷۰۰ نفر از زندانیان واجد شرایط از مرخصی بهره مند شدند تا در این روزها در کنار خانواده‌های خود بمانند و فقط زندانیانی جرایم خاص در زندان هستند.

بروجنی ادامه داد: برای زندانیانی که بنا به شرایط پرونده قضائی امکان مرخصی نداشتند، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اقدامات بهداشتی در بالاترین سطح خود انجام می‌گیرد و اگر فردی علائمی مشابه بیماری داشت سریعاً به مراکز درمانی در سطح استان اعزام می‌شود، ولی تا کنون هیچ موردی از بیماری در زندان‌های استان گزارش نشده است.

وی در خصوص اظهارات کذب و بی اساس در برخی سایت‌های معاند گفت: دشمنان نظام از ابتدای انقلاب سعی در وارونه نشان دادن خدمات کارکنان صدیق و انقلابی داشته اند و اکنون نیز با بهره گیری از جو جامعه و اقدامات پیشگیرانه در سطح زندان‌ها که به جهت سلامتی زندانیان و خانواده‌ها آنها انجام می‌شود، اقدام به شایعه پراکنی و سنگ انداری می‌کنند که با یاری خداوند و تلاش سربازان گمنام عرصه اصلاح و تربیت این شایعات خنثی می‌شود.

کد خبر 4898026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • US ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
      0 0
      خبر مرخصی زندانیان زندان ارومیه کذب است تمام زندانیان ارومیه که به مرخصی رفته بودند ۴۰ روز پیش به زندان بازگشتند که جمعاَََ ۳۰۰ نفر بودند