۵ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۴۵

امام جمعه مهریز خبر داد:

تهیه ۱۰۰۰ بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه در شهرستان مهریز

تهیه ۱۰۰۰ بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه در شهرستان مهریز

یزد ـ امام جمعه شهرستان مهریز گفت: امروز هزار بسته معیشتی ویژه کرونا شامل مواد ضدعفونی و غذایی برای افراد آسیب پذیر در بیماری کرونا تهیه و توزیع شد.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در مسجد ولیعصر شهرستان مهریز و پایگاه نماز جمعه با پویش‌های مردمی و همت ارگان‌های دولتی هزار بسته معیشتی شامل انواع مواد ضدعفونی و غذایی تهیه بسته بندی و بین نیازمندان و بین آسیب دیدگان در بیماری کرونا توزیع شد.

وی عنوان کرد: مساجد به عنوان قرارگاه و پایگاه رزمایش مومنانه برای تهیه و توزیع کمک‌های مردمی مدنظر قرار گرفته است.

محی الدینی ادامه داد: بسته‌ها معیشتی با شعار «از آرم‌ها بپرهیزیم به آرمان‌ها بپردازیم» تهیه شده که این آرمان‌ها همان اهداف سردار سلیمانی و دیگر شهدای کشور اسلامی ایران است.

امام جمعه مهریز با بیان اینکه سفره‌های پر برکتی در ماه رمضان برای افطاری‌ها و سحری‌های این ماه انداخته می‌شد، بیان داشت: این سفره‌ها باید در این ماه تدام بهتری و بیشتری داشته باشد تا بتوانیم افرادی که صدمات بیشتری را در پی شیوع ویروس کرونا دیده‌اند، یاری دهیم.

وی تصریح کرد: کمک به آسیب دیدگان در دوران بیماری باید به صورت مخفیانه و با اخلاص انجام شود و همه ما خود را سربازان انقلاب اسلامی بدانیم.

محی الدینی گفت: هدف از برگزاری این رزمایش کمک به افراد آبرومندی است که در پی شیوع ویروس کرونا دچار مشکلات اقتصادی شدید شدند.

وی بیان کرد: در راستای کمک به افراد نیازمند، سازمان‌های مردم نهاد و پویش‌های مردمی همچنین خانواده‌های معظم شهدا با نذورات خود به نیت صاحب الزمان (عج) و ائمه اطهار (ع)، پای کار آمدند.

محی الدینی با اشاره به آیاتی از کلام وحی در مورد تشویق افراد گفت: دعوت به خیر به معنی اتحاد، برادری و الفت با یکدیگر است که این روزها می‌تواند نمود خوبی پیدا کند و افرادی که توانایی کمک‌های مالی ندارند با دعوت خیرین در این رزمایش شرکت کنند.

این بسته بندی ها با حضور جمعی از مسئولان شهری و روستایی، معتمدان محلی و سازمان‌های مردم نهاد، مسئولان هیأت‌های مذهبی و مؤسسات نیکوکاری در شهرستان مهریز انجام شد.

کد خبر 4908335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha