۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۵۰

معاون استاندار کرمانشاه مطرح کرد:

پیشرفت ۸۱ درصدی زیرسازی پروژه راه‌آهن

پیشرفت ۸۱ درصدی زیرسازی پروژه راه‌آهن

کرمانشاه_ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه از پیشرفت ۸۱ درصدی زیرسازی پروژه راه‌آهن خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد سالاری امروز پنج شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمانشاه بر اتمام هرچه سریع‌تر بازسازی بیمارستان اسلام آباد تاکید کرد و اظها ر داشت: ساخت بیمارستان اسلام آبادغرب به هیچ عنوان مناسب نیست و از روند ساخت آن گله مند هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه افزود: در این خصوص تا کنون بیش از ۸۵ مورد مکاتبه با وزیر راه و شهرسازی و معاونین وزیر داشتیم.

وی گفت: آخرین وعده‌ای که بابت اتمام کار به ما داده شد تا پایان بهمن‌ماه سال ۹۸ بود اما وعده‌ها تا امروز هم محقق نشده و همچنان تاریخ‌های جدیدی را به این منظور می‌شنویم.

سالاری خاطر نشان کرد: در خوشبینانه ترین شکل ممکن اگر به این صورت پیش برود تا شهریور هم نمی‌تواند جمع شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه اظهار داشت: در جلسات شورای فنی استان روند ساخت تمام پروژه‌ها را کنترل و با دقت بر روند ساخت آنها نظارت می‌کنیم.

این مسئول در ادامه از پیشرفت ۸۱ درصدی در زیرسازی پروژه راه آهن خبر داد و گفت: برای این پروژه یک اعتبار ملی نیاز است و نباید اینگونه باشد که یک پروژه ملی را تعریف کنند اما اعتبار آن استانی محسوب شود.

سالاری همچنین در رابطه با بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کرمانشاه اظهار داشت: با منابع دولتی این پروژه به اتمام نخواهد رسید و کار بسیار طولانی می‌شود.

وی اذعان داشت: جانمایی این پروژه نیز به هیچ وجه مناسب نیست و فعلاً دورنمایی برای تکمیل ندارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش بر ساماندهی پروژه قطار شهری کرمانشاه تاکید کرد و بیان داشت: یکی از پروژه‌هایی که باید امسال بخشی از آن به اتمام برسد قطار شهری است.

سالاری گفت: برای تکمیل پروژه قطار شهری ۲۲۰ میلیارد تومان هماهنگ شده که ۱۰۰ میلیارد آن را بانک رفاه و ۱۲۰ میلیارد را بانک سپه تقبل کرده اما طبق آخرین گزارش بانک رفاه ادعا کرده که شورای بانک مرکزی باید آن‌را تأیید کند.

وی بیان داشت: بهانه‌های مختلف در مقاطع مختلف جلوی توسعه و پیشرفت را خواهد گرفت و چنین سنگ اندازهایی باعث تأسف است.

کد خبر 4913616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha