۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۳۸

مهر گزارش می‌دهد؛

جهاد ارتش در مبارزه با کرونا/اجرای عملیات ضدعفونی روستاهای سلسله

جهاد ارتش در مبارزه با کرونا/اجرای عملیات ضدعفونی روستاهای سلسله

الشتر- با استمرار اقدامات جهادی نیروهای ارتش در میدان مبارزه با کرونا، امروز روستاهای شهرستان سلسله توسط تیپ ۱۸۴ خرم‌آباد ضدعفونی و گندزدایی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، امروز پنجشنبه در راستای ادامه رزمایش امام خامنه ای و مبارزه با ویروس کرونا روستاهای شاپور آباد، محمدعلی آباد، عالم آباد علیا، عالم آباد سفلی، فیض آباد، کاظم آباد و نیاز آباد از توابع شهرستان سلسله ضدعفونی و گند زدایی شدند.

ضدعفونی روستاهای سلسله در چندین مرحله

امیر سرتیپ دوم حسنعلی زمانی فرمانده تیپ ۱۸۴ شهید فتح الهی خرم آباد در این رابطه اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا و ورود نیروهای مسلح برای مقابله با این ویروس و مأموریت محوله به این تیپ، از اوایل اسفندماه سال گذشته تاکنون در کنار ضدعفونی کردن مناطق مختلف شهرستان خرم آباد و حومه آن، بنا بر شرایط حاد شهرستان سلسله ضد عفونی وگندزدایی روستاهای شهرستان سلسله هم در دستور کار قرار گرفت و تاکنون روستاها در چندین مرحله ضد عفونی و گند زدایی شده اند.

امیر سرتیپ دوم زمانی افزود: مأموریت نیروهای متخصص مبارزه با جنگ شیمیایی و بیولوژیک این تیپ عملیات گندزدایی و ضدعفونی، توزیع اقلام و لوازم بهداشتی با همکاری گروه‌های جهادی بود و تا کنون بیش از ۲۵ روستا در شهرستان سلسله توسط این تیپ ضد عفونی و گندزدایی شده است.

تا پایان نابودی کامل «کرونا» در کنار مردم خواهیم بود

وی با بیان اینکه ما در ارتش شعاری تحت عنوان «ارتش فدای ملت» داریم و سعی می‌کنیم در همه عرصه‌ها این شعار را به منصه ظهور برسانیم، تصریح کرد: اعلام می‌کنیم که تا پایان نابودی کامل این بیماری در کنار مردم خواهیم بود و به آنان خدمات رسانی خواهیم کرد.

کد خبر 4913719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha