۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۴۴

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی:

حدود ۲۰ هزار دلار قاچاق در سردشت کشف شد

حدود ۲۰ هزار دلار قاچاق در سردشت کشف شد

ارومیه – مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده قاچاق ۱۹۹دلار آمریکا و ۲۸ میلیون و ۲۳۱ هزار دینار عراقی در شهرستان سردشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اقوامی در خصوص کشف ارز قاچاق در شهرستان مرزی سردشت افزود: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان سردشت در حین کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی زمزیران یک دستگاه ۱۹۹ قطعه اسکناس ۱۰۰ دلاری و۲۸.۲۳۱.۰۰۰ دینار عراقی را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه این پرونده جهت رسیدگی و اعمال قانون به تعزیرات حکومتی شهرستان سردشت ارجاع شد ادامه داد: صاحبان این اسکناس‌های قاچاق به پرداخت بیش از چهار میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

اقوامی همچنین از رسیدگی به پرونده قاچاق ۵ دستگاه ماینر مارکت (بیت کوین) در تعزیرات حکومتی شهرستان میاندوآب خبر داد و گفت: در راستای حمایت از تولید ملی عوامل انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید محمدنژاد شهرستان میاندوآب طی بازرسی‌های از یک دستگاه اتوبوس تعداد ۵ دستگاه ماینر مارکت (استخراج بیت کوین) کشف و پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد.

وی با اشاره اینکه پرونده پس از طی مراحل قانونی جهت رسیدگی و اعمال قانون به شعبه ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ارجاع شد عنوان کرد: ضمن محکومیت بیش از ۶۲۰ میلیون ریال جزای نقدی برای قاچاق ۵ دستگاه (تولید ارز دیجیتال) دستگاه‌های مکشوفه نیز ضبط شدند.

کد خبر 4920438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha