۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۵۱

تولید از بهترین مواد اولیه؛

صادرات ایمپلنت‌های تیتانیومی برای کاشت در بدن

صادرات ایمپلنت‌های تیتانیومی برای کاشت در بدن

محققان در یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید ایمپلنتهای تیتانیومی در بدن بیماران شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، خسرو محمدلو مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان تولید کننده ایمپلنت‌های تیتانیومی فک و صورت و جمجمه گفت: در سال ۹۵ این شرکت دانش‌بنیان بر اساس نیاز جامعه به حوزه تولید کاشتنی‌های ارتوپدی و ستون فقرات ورود کرد.

محمدلو گفت: این مجموعه ساخت ایمپلنت‌های سفارشی (Custom Made) بر اساس نیاز بیمار و به سفارش متخصص مربوطه را در اولویت کاری خود قرار داد و با همکاری متخصصان جراحی مغز و اعصاب و فک و صورت ورادیولوژیست ها این پروژه خود را به اتمام رساند.

وی ادامه داد: اگر چه در شروع طراحی ایمپلنت‌ها بر اساس به‌روزترین برندهای دنیا صورت گرفت ولی با توجه به تجربه بالای متخصصان جراح ایرانی و تکنیسین‌های اتاق عمل و همکاری آنها با بخش R&D و تعامل با کادر تولید، در حال حاضر شرکت، تولیداتی با طراحی‌های خاص و منحصر به فرد دارد.

وی ادامه داد: محصولات تولیدی این شرکت با استفاده از بهترین مواد اولیه موجود در بازار جهانی زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با کیفیت بالا ساخته می‌شود و نه تنها قابل رقابت با محصولات خارجی است بلکه یک دوم قیمت نسبت به محصولات اروپایی و آمریکایی در داخل کشور به مراکز دانشگاهی و درمانی ارائه می‌شود.

وی افزود: این محصولات با برند ایرانی به کشور آلمان، عراق، افغانستان و ارمنستان صادر می‌شود.

کد خبر 4929373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha