۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۲۸

در گفت‌وگو با مهر اعلام شد؛

پیش‌بینی ۱۲ میلیمتر بارش باران در استان البرز

پیش‌بینی ۱۲ میلیمتر بارش باران در استان البرز

کرج - مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز به پیش بینی ۱۰ تا ۱۲ میلیمتر بارش باران در استان البرز اشاره کرد.

محمدرضا فلاح نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص بارش باران در استان البرز که از شب گذشته آغاز شده با بیان اینکه هشدارهای لازم در این مورد از حدود دو روز قبل اعلام و به دستگاه‌های اجرایی استان ا بلاغ شد، اظهار کرد: از روز گذشته ابتدا پدیده گرد و غبار و ابری شدن آسمان و در ادامه شروع بارش‌ها را داشتیم.

وی با اشاره به اینکه با بارش‌ها تا عصر چهارشنبه ادامه خواهد داشت، گفت: پیش بینی حجم بارش‌ها ۱۰ تا ۱۲ میلیمتر است و حجم بارش در نقاط کوهپایه ای استان به نسبت بیشتر است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با بیان اینکه از شب گذشته تا کنون عمده بارش در شهر کرج گزارش شده است، گفت: در شهرهای طالقان و ساوجبلاغ نیز بارش مناسبی داشته ایم، بارش باران در شهرهای فردیس و اشتهارد به مراتب کمتر بوده است.

وی با بیان اینکه به دنبال بارش‌های شب گذشته طغیان رودخانه‌ای در استان حادث نشده است، ادامه داد: وضعیت شهرستان کرج رصد شده و تنها در محدوده خلج آباد، ۴۵ متری گلشهر و پل‌های گلدشت و محمدشهر چندین مورد آبگرفتگی داشتیم که با اقدامات شهرداری‌ها این موارد رفع شد.

فلاح نژاد با این توضیح که وضعیت نهر «دلمبر» شهر کرج نیز عادی است، عنوان کرد: به دنبال بارش‌های شب گذشته تاکنون در دیگر شهرستان‌های استان مشکل خاصی بروز نکرده است.

وی در بخش دیگری با بیان اینکه شب ریزش سنگ در یک نقطه از محور کرج - چالوس نیز موجب مسدود شدن یک لاین از محور شد، عنوان کرد: این مورد نیز بلافاصله توسط نیروهای راهداری پاکسازی شده و بازگشایی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز تاکید کرد: با توجه به وقوع بارش‌های بهاری و از سویی ذوب شدن برف‌ها در این روزها سیلاب‌های جدیدی را خواهیم داشت؛ در نتیجه به مردم توصیه می‌کنیم که از اطراق در کنار رودخانه‌ها به ویژه در یکی دو روز آتی پرهیز کنند.

کد خبر 4930639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha