۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۳:۰۰

به مناسبت چهل و پنجمین سالروز تأسیس نوسازی مدارس؛

پروژه احداث سه باب مدرسه در کوهدشت کلنگ زنی شد

پروژه احداث سه باب مدرسه در کوهدشت کلنگ زنی شد

کوهدشت- پروژه احداث سه باب مدرسه در کوهدشت با اعتبار کلی ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و با زیربنای آموزشی یک هزار و ۲۰۰ متر مربع کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روز چهارشنبه در مراسمی با حضور حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه کوهدشت، امیر غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس لرستان، معاونت مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس لرستان و فرماندار کوهدشت، کلنگ احداث ۳ باب مدرسه با ۱۵ کلاس درس به زمین زده شد.

امیر غفوری نژاد مدیرکل نوسازی مدارس لرستان در این مراسم بیان کرد: از تعداد ۳ باب مدرسه‌ای که امروز کلنگ آنها به زمین زده شد، یک مدرسه ۶ کلاسه در روستای قرعلیوند، یک مدرسه ۶ کلاسه در روستای سعادت آباد ابوالوفا، یک باب مدرسه ۳ کلاسه در روستای کبود ابوالوفا ساخته خواهد شد که احداث دو مدرسه نخست با اعتبارات ملی و مدرسه ۳ کلاسه توسط بنیاد برکت تقبل شده است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر، ۱۰ پروژه با ۲۷ کلاس درس با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان در شهرستان کوهدشت در دست اجرا است که از این تعداد ۳ واحد آموزشی با ۱۲ کلاس درس و با اعتبار ۳ میلیارد تومان توسط خیرین گرانقدر مدرسه ساز در حال ساخت است.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان افزود: خیرین مدرسه ساز، دوشادوش دولت برای اعتلای زیرساخت‌های آموزشی کشور در حال فعالیت هستند و وجود این عزیزان از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است به نحوی که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، خیرین مدرسه ساز بصورت معدود و انگشت شمار بوده‌اند اما با پیروزی انقلاب اسلامی و با مجاهدت‌های مرحوم دکتر حافظی، شاهد فعالیت این عزیزان بصورت کاملاً هدفمند بوده و هستیم.

غفوری نژاد در بحث استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی مدارس کوهدشت نیز تصریح کرد: از سال ۹۲ تا ۹۸ سیستم گرمایشی بیش از ۱۸۸ مدرسه با ۹۴۹ کلاس درس و با اعتبار ۳ میلیارد تومان استاندارد شده است که بیش از ۵۰ درصد این امر تنها در سال ۹۸ صورت گرفته است.

کد خبر 4931089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha