۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۳:۴۰

استاندار یزد:

خبرهای خوبی در زمینه پروژه‌های انتقال به یزد در راه است

خبرهای خوبی در زمینه پروژه‌های انتقال به یزد در راه است

یزد- ‌استاندار یزد ‌گفت: در سال جاری سند سازگاری با کم آبی استان مصوبه ملی خواهد داشت و خبرهای خوبی در زمینه پروژه های انتقال آب به استان در راه است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی روز چهارشنبه در جلسه شورای حفاظت منابع آب استان که در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار شد، اظهار کرد: خبرهای خوبی در زمینه پروژه‌های انتقال آب به استان در راه است و کار اجرایی پروژه‌ها آغاز می‌شود.

طالبی ادامه داد: در سال جاری سند سازگاری با کم آبی استان مصوبه ملی خواهد شد و دستگاه‌ها بر اساس این سند برنامه‌های خود را ارائه خواهند کرد.

وی افزود: هر چه اقدامات حفاظتی بیشتر شود و توجه جامعه نسبت به حفاظت از منابع آبی افزایش یابد، می‌توان نسبت به آینده استان امیدوارتر بود.‌

رئیس شورای حفاظت منابع آب استان خاطرنشان کرد: در کنار اقدامات حفاظتی، مدیریت مصرف آب را نیز در سالهای اخیر در دستور کار جدی قرار داده‌ایم و خوشبختانه مردم در این زمینه همراهی خوبی داشته‌اند.

طالبی گفت: اگرچه در چند سال اخیر اقدامات خوبی برای جداسازی آب شرب از شبکه آب فضای سبز شده است اما باید تلاش شود تا ضمن جداسازی کامل شبکه آب آشامیدنی از فضای سبز نسبت به کاهش مصرف در آبیاری فضای سبز شهری اقدام کرد.

استاندار یزد از فرمانداران خواست: برگزاری جلسات حفاظت از منابع آب شهرستان‌ها را در دستور کار خود قرار دهند و گزارش مصوبات این نشست‌ها را به صورت ماهیانه به معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ارائه دهند.

به گزارش مهر، در این نشست فرمانداران گزارشی از مصوبات جلسات شورای حفاظت منابع آب شهرستان‌ها ارائه کردند و چالش‌های مناطق تحت مسئولیت خود را با توجه به خشکسالی‌ها در سال‌های اخیر، بیان کردند.

کد خبر 4931107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha