۱۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۰۹

انتشار ۱۰ عنوان تازه در علمی و فرهنگی/فروش اردیبهشتی داغ

انتشار ۱۰ عنوان تازه در علمی و فرهنگی/فروش اردیبهشتی داغ

مدیر فروش موسسه انتشارات علمی و فرهنگی با اعلام انتشار ۱۰ اثر تازه از فروش ۱۷ هزار جلدی کتاب توسط این موسسه در اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفرکبریایی مدیر فروش انتشارات علمی و فرهنگی، فرصت چندماهه قرنطینه برای مبارزه با بیماری کرونا را زمان آشتی مردم با کتاب و کتاب‌خوانی در زندگی خانواده‌ها نامید و گفت: اقبال ماه‌های اخیر مردم به خرید و مطالعه کتاب در مقایسه با سال‌های اخیر بی سابقه است و تنها در اردیبهشت ماه علاقمندان به کتاب و کتاب خوانی بیش از ۱۷ هزار جلد از کتاب‌های منتشر شده توسط انتشارات علمی و فرهنگی را از فروشگاه‌های این نشر خریداری کرده‌اند.

وی هم چنین از چاپ نخست و تجدید چاپ بیش از ۱۰ عنوان کتاب از سوی انتشارات علمی و فرهنگی خبر داد و گفت: مقدمه ابن خلدون، درآمدی بر فلسفه تعلیم و تربیت در جمهوری اسلامی ایران، چاپ دستی و مقدماتی و پیشرفته، مبانی فلسفه هنر، پارچه‌های ایرانی، دیوان حافظ، دفترچه ممنوع، چیزها، ناطور دشت، ایران در سیاحت‌نامه اولیا چلبی کتاب‌هایی هستند که اخیراً توسط انتشارات علمی و فرهنگی در فروشگاه‌های این نشر، کتاب فروشی‌ها و سایر مراکز فرهنگی قابل دسترس علاقه‌مندان است.

کد خبر 4937157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اموری IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
      28 0
      متاسفانه این انتشاراتی هم دچار حاشیه های تجاری شده و مثل گذشته اداره نمیشه
    • رضایی IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
      30 0
      حتما پشت فروش ده میلیاردی مسعود کوثری در سال 98 زحمت و مطالعه چند ساله بوده و به نام خود مصادره نکنید. همه می دانند شما تا یکسال آینده هر چه بفروشید ناشی از برنامه ریزی سال 98 مسعود کوثری است و آن هم
    • محسنی IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
      33 0
      کار علمی فرهنگی به کجا کشیده ناشری که سالی 500 اثر تولید می کرد الان به ده اثر افتخار میکنه.
    • احسان IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
      31 0
      واقعا جای تاسفه ناشری که سال گذشته تغییر در فرآیند فروش داشته و ماهی دو میلیارد میفروخت الان کارش به جایی رسیده که شش ماه دو میلیارد میفروشد. ضمن اینکه همین هم زحمت قبلی هاست که رو به افول شده و بدا ب
    • باقرزاده IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
      26 0
      احساس می کنم مدیر فروش نمیخواهد بگوید چقدر فروخته و الا این فروش نیازی به مدیر فروش ندارد. مسخره بازیست. شاید هم فروش انقدر کند شده گفته هیاهوی تبلیغاتی کنم شاید گرفت و فروختم
    • صمدی IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
      28 0
      نظر مدیر علمی فرهنگی در روزنامه آفتاب یزد: http://aftabeyazd.ir/index.php?newsid=161946 اشاره کردند که سالی 150 تجدید چاپ بسیار زیاد است. خدا رو شکر مدیر عامل چشمه با 700 تجدید چاپ نشدید.همان جا بمان
    • جعفری IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      4 0
      اخیرا فایل ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد آرشیو انتشارات علمی و فرهنگی فروش نرفته و در انبار کتابگستر یکی از شرکت های تابعه انتشارات علمی و فرهنگی به صورت مرتب بسته بندی شده موجود است.
    • علی IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
      0 0
      در نظر است حجت الاسلام افضلی که سابقا رییس دفتر هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده با تدبیر شریعتمداری به عنوان رییس هیات مدیره انتشارات علمی فرهنگی منصوب تا جمع تکمیل شود.
      • رضا IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
        0 0
        اشتباه میکنی. سید محمد مهدی پور فاطمی که نماینده مردم دشتی و تنگستان بوده و در انتخابات مجلس یازدهم بدلیل عدم التزام به اسلام رد صلاحیت شد به عنوان رییس هیات مدیره انتشارات علمی فرهنگی منصوب خواهد شد.