۱۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۱

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان خبر داد؛

پیشرفت ۹۰ درصدی بازسازی واحدهای احداثی لرستان بعد از سیلاب

پیشرفت ۹۰ درصدی بازسازی واحدهای احداثی لرستان بعد از سیلاب

خرم‌آباد- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان از پیشرفت ۹۰ درصدی بازسازی واحدهای احداثی این استان بعد از وقوع سیلاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود رضایی در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل زده لرستان با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، از پیشرفت ۹۰ درصدی بازسازی واحدهای احداثی در استان خبر داد.

وی با اشاره به اتمام عملیات تعمیر واحدهای آسیب دیده از سیل در لرستان، تصریح کرد: عملیات تعمیر ۲۰ هزار واحد آسیب دیده از سیل اخیر به اتمام رسیده و همه تعهدات مالی اعم از پرداخت تسهیلات و کمک‌های بلاعوض اجرایی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با بیان اینکه تاکنون بیش از هزار و ۳۵۸ میلیارد تومان در قالب تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان لرستانی پرداخت شده است، افزود: ۹۹۳ میلیارد تومان در قالب تسهیلات بانکی و ۳۶۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مردم آسیب دیده از سیل در لرستان پرداخت شده است.

رضایی با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی واحدهای احداثی در مناطق سیل زده لرستان، گفت: با کمک و مشارکت مردم و تلاش و همت همکاران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، واحدهای باقیمانده به زودی تکمیل و به مردم سیل زده استان لرستان تحویل داده می‌شود.

کد خبر 4940920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha