۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۳

نماینده مردم آبادان در صحن مجلس:

مدیریت رانتی جایگزین مدیریت جهادی در خوزستان شده است

مدیریت رانتی جایگزین مدیریت جهادی در خوزستان شده است

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه مدیریت رانتی جایگزین مدیریت جهادی شده که لازم است با این مسئله برخورد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مولوی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی مسائل حوزه داخلی و امنیتی کشور اظهار داشت: وقوع سیل مشکلات بسیار زیادی را برای استان خوزستان به وجود آورد. همچنین این استان مشکلات دیگری در زمینه ریزگردها و همچنین بحران آب دارد که مسئول همه اعتراض‌ها و تحصن‌های مردم به دلیل این مشکلات، وزارت کشور است.

وی ادامه داد: وزیر کشور در زمینه جهش تولید ۳۰ اولویت به استاندار خوزستان ابلاغ کرد اما در این زمینه هیچ اقدامی انجام نشده و گویا در استان خوزستان مدیریت رانتی جایگزین مدیریت جهادی شده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: متأسفانه مسئولان استان خوزستان به اختلاف‌های میلیاردی در این استان توجه نمی‌کنند و بعضاً استاندار از این مسائل دفاع می‌کند که لازم است با این موارد برخورد جدی شود.

یوسفی: خوزستان تبدیل به تابلوی همه بحران‌ها شده است

همچنین در ادامه جلسه، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وظیفه تنظیم بازار در حوزه اقتصادی بر عهده فرماندار و استاندار است که از سوی وزارت کشور منصوب می‌شوند؛ آنها باید برای گرانی مسکن هم تدابیر خود را اتخاذ کنند.

وی ادامه داد: مسئولی که با خودروی گران‌قیمت تردد می‌کند، چگونه می‌تواند برای مردم محروم تصمیم‌گیری و مشکلات آنان را مرتفع کند؟

نمایند ه مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: استان خوزستان تبدیل به تابلوی همه بحران‌های کشور شده است که باید برای مدیریت بحران در همه استان‌ها به ویژه خوزستان تدبیر شود.

کد خبر 4956302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha