۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۳۹

پایان مهلت تمدید شده؛

اعلام نصف و نیمه تست PCR لیگ برتری‌های تنیس روی میز

اعلام نصف و نیمه تست PCR لیگ برتری‌های تنیس روی میز

مهلت فدراسیون تنیس روی میز برای چهار تیم حاضر در مرحله پلی‌آف لیگ برتر و به منظور انجام تست کرونا (PCR) در حالی امروز به پایان رسید که فقط نتیجه نیمی از تست‌ها اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تست کرونا، تب سنجی و تکمیل فرم غربالگری از الزامات فدراسیون تنیس روی میز برای چهار تیم حاضر در پلی آف لیگ برتر و انجام آنها در مورد هر یک از بازیکنان و مربیان‌شان است. به همین منظور مهلتی تعیین شده بود تا اقدام مورد نظر انجام و نتیجه آن به فدراسیون اعلام شود.

این مهلت در حالی در پایان وقت قانونی امروز چهارشنبه به پایان می رسد که از مجموع چهار تیم، فقط دو تیم نتیجه اقدامات لازم در راستای اجرای کامل پروتکل های بهداشتی و انجام تست PCR را به فدراسیون اعلام کرده اند.

به گفته مهرداد علی قارداشی پتروشیمی بندرامام و شهرداری کرج دو تیمی هستند که نتیجه تست کرونا مربی و بازیکنانشان به فدراسیون اعلام شده است. نتیجه همه تست ها منفی بوده است.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد دانشگاه آزاد تهران و رعد پدافند هوایی و وضعیت انجام تست کرونا در این دو تیم گفت: مسئولان رعد پدافند به صورت مکتوب به فدراسیون اعلام کرده اند که اقدامات لازم برای تست را انجام داده و نتیجه را هم گرفته اند اما به خاطر شرایط این باشگاه - نظامی بودن - نتایج باید بعد از طی پروسه اداری و داخلی، به فدراسیون اعلام شود. آنها تاکید کرده اند که نتیجه تست ها شنبه به فدراسیون اعلام می شود.

قارداشی ادامه داد: طبق پیگیری های صورت گرفته، از بازیکنان ومربیان تیم دانشگاه آزاد هم تست گرفته شده است. ظاهرا در مورد نتیجه یکی از تست ها ابهاماتی ایجاد شده که در حال پیگیری است. بعد از مشخص شدن وضعیت این تست، نتیجه کلی اعلام می شود.

وی تاکید کرد: فدراسیون پیگیر وضعیت دو تیم دانشگاه آزاد و رعد پدافند خواهد بود تا بتواند بر اساس نتایج دریافتی تصمیم نهایی در مورد پلی آف لیگ برتر و زمان آن را بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابتدا پایان خردادماه به عنوان آخرین مهلت برای تست PCR لیگ برتری های تنیس روی میز و اعلام نتیجه آن به فدراسیون اعلام شده بود اما این مهلت تا امروز تمدید شد.

کد خبر 4957484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha