۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۸:۰۶

معاون وزیر ورزش و جوانان:

۳۲۶ پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد

۳۲۶ پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد

بجنورد- معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: ۳۲۶ پروژه نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی زیر ۷۰ درصد در سراسر کشور وجود دارد که در سال جاری پروژه‌های بالای ۵۰ درصد در اولویت تامین اعتبار هستند.

حسن کریمی در حاشیه بازدید از استادیوم نیمه تمام ۱۵ هزار نفری بجنورد، در گفتگو با مهر اظهار کرد: استادیوم آزادی تهران با طراحی خوب و رسیدگی‌های مناسب، استانداردهای لازم را برای برگزاری مسابقات جهانی و آسیایی دارد.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به سایر ورزشگاه‌های فوتبال کشور برای میزبانی بازی‌های آسیایی بیان کرد: در اصفهان، شیراز، اهواز و مشهد امکان برگزاری مسابقات آسیایی وجود دارد.

وی در خصوص وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی کشور گفت: ۳۲۶ پروژه نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی زیر ۷۰ درصد در سراسر کشور از دولت قبل برجای‌مانده بود که سال گذشته پروژه‌های بالای ۷۰ درصد و امسال نیز پروژه‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت تأمین اعتبارات قرار گرفت.

کریمی با اشاره به استادیوم ۱۵ هزار نفری بجنورد گفت: پیشرفت فیزیکی این سالن هنوز زیر ۵۰ درصد است اما به خاطر دستور وزیر ورزش و پیگیری‌های استاندار، افتتاح این پروژه تا پیش از اتمام دولت برنامه‌ریزی‌شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان در انتها به وضعیت استادیوم شیروان نیز اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا هفته دولت یا دهه فجر بهره‌برداری از این استادیوم در خراسان شمالی آغاز شود.

کد خبر 4957755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha