۱۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۴

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس مطرح کرد:

لزوم احداث سریع پل«کاکارضا»/۳۶۰ کیلومتر راه خاکی دلفان آسفالت شود

لزوم احداث سریع پل«کاکارضا»/۳۶۰ کیلومتر راه خاکی دلفان آسفالت شود

خرم‌آباد- نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم احداث سریع پل «کاکارضا» شهرستان سلسله تاکید کرد و گفت: مشکل ۳۶۰ کیلومتر راه خاکی و شوسه «دلفان» حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی ابراهیمی امروز پنجشنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان با حضور وزیر راه و شهرسازی در سخنانی با بیان اینکه دلفان از محروم ترین شهرهای کشور است، اظهار داشت: در این شهرستان ۳۶۰ کیلومتر راه خاکی و شوسه وجود دارد.

وی با انتقاد از عدم بازدید وزیر راه و شهرسازی از این شهرستان، عنوان کرد: باید عدالت رعایت می شد و از کل شهرستان ها بازدید به عمل می آمد چرا که دلفان محروم ترین شهرستان در مسیر کریدور جنوب و شمال غرب است و باید از نزدیک از آن بازدید صورت می گرفت.

نماینده مردم سلسه و دلفان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره پل کاکا رضا و وقوع تصادفات بیشمار در این منطقه، گفت: ضرورت دارد این پل احداث و تکمیل شود و این در حالیست با وقوع تصادفات در این منطقه کسی صدای مردم را نمی شنود.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه بر اساس آمار و شاخص ها محروم تر از دلفان نداریم، عنوان کرد: مطالبه اصلی مردم دلفان رفع مشکل ۳۶۰ کیلومتر راه خاکی و شوسه این شهرستان است.

وی در ادامه با انتقاد از عدم احداث هزار و ۵۰۰ متر تونل برای کاهش ۱۰۰ کیلومتر تردد در محور الشتر - بروجرد با گذشت سال ها، گفت: همچنین اتصال شهرستان دلفان به مرکز استان از طریق راه آهن یکی دیگر از مطالبات جدی مردم منطقه است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی همچنین با تاکید بر لزوم اجرای چهارخطه نورآباد- هرسین، افزود: ضرورت دارد که مشکل مسکن فرهنگیان و پرسنل بهداشت و درمان شهرستان دلفان رفع شود.

ابراهیمی با بیان اینکه عملیاتی شدن چهارخطه نورآباد - نهاوند یکی از مطالبات اصلی مردم است، بیان داشت: می طلبد که وزیر راه دستور تعریض این جاده را بدهند.

وی همچنین بر ضرورت تجهیز راهدارخانه های این شهرستان تاکید کرد.

کد خبر 4964102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha