۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۹:۵۴

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان:

همدلی رمز موفقیت مقابل حریفان است/ تابع سازمان لیگ و قانون هستیم

همدلی رمز موفقیت مقابل حریفان است/ تابع سازمان لیگ و قانون هستیم

اهواز- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: «همدلی» مهم‌ترین علت موفقیت‌های این تیم در آخرین بازی خود بود و بازیکنان با انگیزه در مقابل حریفان به میدان رفتند که از زحمات آنها تشکر می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر خلیفه اصل دوشنبه شب پس از برتری تیمش در هفته بیست و هشتم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور، با اشاره به اینکه تیم داماش گیلان یکی از با تاکتیک‌ترین تیم‌های شرکت‌کننده در رقابت‌ها است، گفت: بازی مقابل این تیم بسیار سخت بود اما موفق شدیم با ارائه بازی خوب از سوی بازیکنان پیروز از میدان خارج شویم.

وی با بیان بازیکنان استقلال خوزستان فرصت‌های بی شمار گلزنی را از دست دادند، اظهار داشت: باید در تمرینات این نقطه‌ضعف را برطرف کنیم تا در بازی‌های آینده با نتایج بهتری از سد حریفان خود عبور کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال در زمان شیوع ویروس کرونا گفت: فوتبال بازی در این شرایط سخت است اما تابع سازمان لیگ و قانون هستیم و هر تصمیمی در خصوص رقابت‌ها گرفته شود ما و باشگاه استقلال خوزستان اجرا خواهیم کرد.

در هفته بیست و هشتم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور تیم استقلال خوزستان شب گذشته با یک گل تیم داماش گیلان را شکست داد.

به گزارش مهر، آبی پوشان دیار کارون در هفته بیست و نهم، بیست و دوم تیرماه به مصاف تیم رایکا بابل می‌رود.

کد خبر 4967893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha