۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۹:۵۲

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان:

فرصت‌های خوبی مقابل استقلال خوزستان داشتیم/ حق داماش باخت نبود

فرصت‌های خوبی مقابل استقلال خوزستان داشتیم/ حق داماش باخت نبود

اهواز- سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با تقدیر از تلاش‌های بازیکنان این تیم مقابل استقلال خوزستان، گفت: فرصت‌های بسیار خوبی در طول ۹۰ دقیقه داشتیم و مستحق باخت در این بازی نبودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مازیار ربیعی فرد دوشنبه شب پس از واگذاری نتیجه به میزبان خود در مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور، با اشاره به اینکه ۱۰ بازیکن خود را برای بازی امشب در اختیار نداشتیم، گفت: از تلاش تمامی نفرات تیم که مقابل استقلال خوزستان به میدان رفتند، رضایت دارم و از همه تشکر می‌کنم.

وی به سرمربی و بازیکنان استقلال خوزستان برای کسب پیروزی تبریک گفت و افزود: می‌توانستیم بازنده بازی نباشیم چرا که ما هر هفته فرصت‌های زیادی را از دست می‌دادیم و این مسئله در نتیجه‌گیری تأثیر مستقیمی گذاشته است و به دنبال برطرف کردن این مشکل هستیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان، در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال در زمان شیوع ویروس کرونا گفت: ما تابع تصمیمات سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و فدراسیون پزشکی هستیم و هر تصمیمی آنها اعلام کنند، ما اجرا می‌کنیم.

در هفته بیست و هشتم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور، تیم داماش گیلان شب گذشته با یک گل مغلوب استقلال خوزستان شد.

به گزارش مهر، تیم داماش گیلان در هفته بیست و نهم، روز بیست و دوم تیرماه به مصاف تیم فجر سپاسی شیراز می‌رود.

کد خبر 4967913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha