۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۲۸

با تصمیم هیات امنا؛

مدیرعامل و هیئت مدیره موسسه جدید معاونت فرهنگی ارشاد انتخاب شدند

مدیرعامل و هیئت مدیره موسسه جدید معاونت فرهنگی ارشاد انتخاب شدند

نخستین جلسه هیات امنای موسسه جدید معاونت امور فرهنگی برگزار و ایوب دهقانکار به عنوان مدیرعامل این موسسه انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه هیأت امنای مؤسسه جدید معاونت امور فرهنگی (مؤسسات ادغام شده نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، خانه کتاب و بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان) صبح روز یکشنبه (۱۵ تیر ۱۳۹۹) به صورت غیرحضوری برگزار شد.

در این‌جلسه اعضای هیأت مدیره مؤسسه جدید منصوب شدند که عبارت‌اند از: ایوب دهقانکار، علیرضا اسماعیلی، سعید جلالی، حسین سیفی، محمدمهدی ایمانی‎پور، محمدجواد مرادی‎نیا و محمد ناصرزاده شریفی.

همچنین در این‌جلسه با تصمیم اعضا، ایوب دهقانکار به عنوان مدیرعامل مؤسسه جدید انتخاب شد. 

ساماندهی و تغییر ساختار در مؤسسات تابعه معاونت فرهنگی برای بهره‌گیری بیشتر از فضای مجازی در فعالیت‌های فرهنگی، استفاده از ظرفیت‌های مغفول قانونی برای پویایی اقتصاد فرهنگ و تلاش برای ایجاد فرصت‌های اقتصادی جدید در سطح ملی و بین‌المللی‌، ارتقای فعالیت‌های ادبی و به ویژه حفظ و توسعه زبان فارسی و صرفه‌جویی در هزینه‌های اجرا و افزایش بهره‌وری در اداره مؤسسه، از رویکردهای اصلی در ساختار جدید است.

اعضای هیئت امنای مؤسسه جدید که با تأیید و امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شده‎اند، عبارتند از: لادن حیدری، محمد علی مهدوی‌راد، محمد مهدی معراجی، مسعود کرباسیان، احمد مسجد جامعی، علی اصغر کاراندیش، هومان حسن‌پور محمدرضا بایرامی، اسماعیل امینی، محمدرضا بهمنی و محسن جوادی.

کد خبر 4968354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha