۲۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۰

وزارت بهداشت اعلام کرد

بررسی تاریخ جدید برگزاری کنکور به صورت اضطراری در ستاد کرونا

بررسی تاریخ جدید برگزاری کنکور به صورت اضطراری در ستاد کرونا

وزارت بهداشت اعلام کرد: موضوع و تاریخ پیشنهادی جدید برگزاری آزمون سراسری در ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت اضطراری مطرح و پس از تایید، مراتب به اطلاع داوطلبان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دوشنبه ۲۰ مرداد ۹۹ در نشستی با حضور روسای کمیسیون‌های آموزش و تحقیقات، بهداشت و درمان و تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور موضوع ارزیابی قابلیت‌های اعمال پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری آزمون‌های سراسری ورود به دانشگاه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در این جلسه ابراز داشتند که با توجه به سختگیرانه‌تر بودن پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی، امکان برگزاری کنکور سراسری در تاریخ مصوب میسر نخواهد بود و در صورت پافشاری وزارت بهداشت بر پروتکل‌های ابلاغی و عدم امکان تسهیل و تخفیف در فاصله گذاری نسبت به آزمون ورودی کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها، تاریخ برگزاری کنکور، یک ماه به تعویق افتد.

لذا با توجه به اصرار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اعمال دقیق پروتکل‌های بهداشتی و در راستای رعایت ایمنی و سلامت داوطلبان و همچنین همراهی و تاکید روسای کمیسیون‌های مربوطه در مجلس شورای اسلامی، مقرر شد که این موضوع و تاریخ پیشنهادی جدید برگزاری این آزمون در ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت اضطراری مطرح و پس از تایید، مراتب به اطلاع داوطلبان رسانده شود.

کد خبر 4995663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      8 15
      تورا خدا تعویق نشه تو را به امام زمان کنکور تعویق نندازید بس ؛بس کشتید ما را بااین تصیمیم
    • باران IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      6 9
      شما خیلی دلسوزی یه فکری به حال جاده شمال ومسافراش کنید عرضه برگزاری یه آزمونی که مشابهش تا حالا چند بار تو کشور بوده ندارین الانم دیگه به حرفاتون اعتمادی نیست اول ببینین مجلس چی دستور میده بعد بیاین
    • حنا IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      4 2
      خداروشکر