۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۱۹

فرماندار کنگان:

دستاوردهای دفاع مقدس با استفاده از فضای مجازی در کنگان معرفی شود

دستاوردهای دفاع مقدس با استفاده از  فضای مجازی در کنگان معرفی شود

بوشهر- فرماندار کنگان گفت: برای معرفی دستاوردهای دفاع مقدس از ظرفیت رسانه‌های شهرستان کنگان و فضای مجازی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاک نژاد ظهر شنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان و چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: برنامه‌ریزی لازم برای اجرای برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سطح شهرستان و برگزاری باشکوه این برنامه‌ها به عمل می‌آید.

وی بر پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس و نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار در جامعه تأکید و تصریح کرد: دل نوشته‌ها و یادداشت‌های شهدا و ایثارگران دفاع مقدس بخشی از تاریخ درخشان کشور ما است.

پاک نژاد اضافه کرد: تدوین تاریخ شفاهی دوران دفاع مقدس و انتقال ارزشمند مفاهیم آن گامی ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی به برنامه‌ریزی فعالیت‌های اثرگذار در فضای مجازی اشاره و بیان کرد: تهیه فایل pdf کتاب‌های حوزه دفاع مقدس و وصیت‌نامه شهدا برای نشر در فضای مجازی در دستور کار اعضا قرار گیرد. نهادهای فرهنگی شهرستان بستر مناسب را برای ساخت و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را در قالب کتاب، عکس و سایر محصولات فرهنگی فراهم کنند.

پاک نژاد بر ضرورت انتقال فرهنگ، ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان تأکید و افزود: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع مقدس است، شهدا و ایثارگران دفاع مقدس الگویی برای جوانان و نوجوانان هستند وترویج و گسترش فرهنگ پربار ایثار و شهادت بهترین و مؤثرترین راه انتقال ارزش‌ها و زنده نگه‌داشتن این فرهنگ محسوب می‌شود.

وی به تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان اشاره و بیان کرد: تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران یکی از اقدامات اساسی در پاسداشت و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

فرماندار کنگان به بیان دستاوردهای ارزشمند هشت سال دفاع مقدس در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: اقتدار، امنیت و عزت کشور مرهون خون شهدا است.

فرماندار کنگان با بیان اینکه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را در پیش داریم، خاطرنشان کرد: برای اجرای برنامه‌های این روز در سطح شهرستان کنگان برنامه‌ریزی صورت گیرد.

تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، برنامه‌ریزی سالروز ورود آزادگان به میهن، راه‌اندازی نمایشگاه دفاع مقدس در شهرستان، بازسازی تصاویر شهدا، نام‌گذاری اماکن و خیابان‌ها به نام شهدا، تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، گردآوری آثار و دل نوشته‌های شهدا و ایثارگران، حمایت از چاپ کتاب ایثارگران شهرستان از موضوعات مطرح‌شده در این نشست بود.

کد خبر 4998993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha