۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۵۷

شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت ایران:

عادی سازی رابطه بارژیم صهیونیستی خیانتی بی‌بدیل به امت اسلامی است

عادی سازی رابطه بارژیم صهیونیستی خیانتی بی‌بدیل به امت اسلامی است

شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت ایران، اقدام دولت امارات متحده عربی را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت ایران در پی توافق عادی سازی کامل روابط بین امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی واکنش نشان داده و با صدور بیانیه ای این عمل احمقانه حاکمان امارات را شدیدا محکوم کردند.

متن بیانیه اعضای شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت به شرح زیر است:

وَحِیلَ بَیْنَهُمْ وَبَیْنَ مَا یَشْتَهُونَ کَمَا فُعِلَ بِأَشْیَاعِهِمْ مِنْ قَبْلُ ۚ إِنَّهُمْ کَانُوا فِی شَکٍّ مُرِیبٍ                 سوره سبا آیه ۵۴

دفتر رویدادهای تاریخ پر فراز و نشیب اسلام سرشار از رخدادهای شیرینی است که در پرتو همبستگی و انسجام امت اسلامی برگ های زرینی بر افتخارات جهان اسلام افزوده است. در این رهگذر خیانت شماری از دولتمردان به ظاهر مسلمان صفحات ننگین و سیاه تاریخ را رقم زده است. فلسطین عزیز صحنه ای از خدمت و خیانت حاکمان و سند محکمی از میزان پایبندی آنان به آرمان های امت اسلامی است. از آن روز که این سرزمین مقدس توسط خونخواران غاصب اشغال شد تا کنون مواضع شفاف و مبهمی از سوی سران کشورهای اسلامی اتخاذ و مسیر را برای قتل و غارت مظلومان فلسطینی هموار نموده است. قراداد ننگین کمپ دیوید آغازگر خیانت در این مسیر تاریک بود که دریای خون به راه انداخت تا در پرتو آن رژیم پلید صهیونیستی در آوارگی مسلمانان جسورتر شود. در حالی که کام جهان اسلام از بیداری اسلامی شیرین گشته است حاکمان خودفروخته به ظاهر مسلمان در به رسمیت شناختن این رژیم خونخوار خشم عمومی آزادیخواهان را برانگیخت. این اقدام غیر انسانی امارات متحده عربی در به رسمیت شناختن دولت جعلی و آدم کش اسرائیل و عادی سازی روابط با این رژیم منحوس با حمایت آمریکای جنایتکار خیانتی بی بدیل به امت اسلامی و آرمان قدس شریف و زخمی عمیق بر پیکره دنیای بزرگ اسلام است.

امارات متحده عربی با این اقدام خصمانه، روح جبهه مقاومت و ملت مظلوم فلسطین را نشانه گرفت و با هدف مشروعیت بخشی به دشمن درجه یک جهان اسلام ارتباط آشکار قبلی خود را رسمیت بخشید و ننگی پاک نشدنی بر پیشانی حکام سرسپرده خود نهاد.

بی شک بازیگران این نمایش شیطانی که در راستای تحقق اهداف کثیف استکبار جهانی با هدف اجرای پروژه معامله قرن و خاورمیانه جدید صورت گرفته، به اهدف خود دست نخواهند یافت و در نهایت به سرنوشت دیگر خائنان به خون های پاک شهدای مقاومت دچار خواهند شد.

حاکمان منفور امارات بدانند دوستی احمقانه با اشغالگران صهیونیست و حامیان آن نه تنها موجب تضعیف جبهه مقاومت و فراموشی آرمان مشترک امت اسلام یعنی آزادی بیت المقدس نخواهد شد، بلکه زمینه ی نابودی اسرائیل غاصب و سرسپردگانشان در منطقه را سرعت خواهد بخشید.

شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت ایران ضمن محکومیت شدید اقدام دولت امارات متحده عربی به سران این کشور توصیه می‌کند که در صورت عدم بازنگری در این اقدام نکبت بار دیر یا زود باید در انتظار واکنش قاطع مردم این کشور در قبال تحقیر تاریخی ناشی از اشتباه محاسباتی حاکمان خود در رونمایی از توافقنامه عادی‌سازی رابطه با اسرائیل غاصب باشند.

شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت ایران

کد خبر 4999871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha