۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۲۷

سند عملیاتی آموزش و پرورش شهرستان دیر رونمایی شد

سند عملیاتی آموزش و پرورش شهرستان دیر رونمایی شد

بوشهر- سند عملیاتی آموزش و پرورش شهرستان دیر با حضور فرماندار و مسئولان شهرستانی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار شهرستان دیر ظهر یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دیر با گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای بیان عملکرد ادارات و دولت است تا مردم به آینده امیدوارتر شوند.

کریم علی حسنی با بیان اینکه دولت در هفت سال گذشته عملکرد خوبی داشته است، افزود: در بحث زیرساخت‌ها در آموزش و پرورش ۹ مدرسه ساخته‌شده و هشت مدرسه دیگر در دست ساخت است که روند آن تسریع می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این ۱۸ کلاس درس نیز در هفت سال گذشته در شهرستان احداث‌شده است.

علی حسنی با تأکید بر اینکه کنکور یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای علمی کشور است، گفت: تدابیر لازم برای برگزاری کنکور با حفظ سلامت داوطلبان اندیشیده شده است و همه باید پای کار باشند.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس، یادآور شد: حداکثر رعایت سختگیرانه پروتکل‌های بهداشتی در بازگشایی مدارس لحاظ شود و شبکه بهداشت و آموزش و پرورش نظارت جدی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند.

فرماندار شهرستان دیر افزود: امسال در کنار توزیع نوشت‌افزار برای دانش آموزان بی‌بضاعت، ماسک و لوازم بهداشتی نیز اضافه شود که همه این موارد با مدیریت راهبری آموزش و پرورش همراه شود.

وی با اشاره به رونمایی از برنامه عملیاتی آموزش و پرورش شهرستان دیر، بیان کرد: تهیه برنامه عملیاتی موجب انسجام و مانع روزمرگی می‌شود.

امام جمعه موقت بندر دیر نیز با اشاره به روز خانواده، اظهار داشت: خانواده زیربنای جامعه است و باید مجموعه افراد کمک کنند که این نهاد در مسیر رشد قرار گیرد.

حجت‌الاسلام ابراهیم بحرانی با اشاره به نقش خانواده در جامعه، افزود: به‌طور مثال محرم انقلابی است که امام حسین (ع) به صورت خانوادگی در آن حضور داشت و در ماجرای مباهله نیز این مهم را می‌بینیم.

امام جمعه موقت بندر دیر با تأکید بر اهمیت دادن به جایگاه خانواده، ادامه داد: اگر خانواده سالمی داشته باشیم قطعاً جامعه پویا و سالم می‌شود.

کد خبر 4999905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha