۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۳۴

جودری در گفتگو با مهر:

کیک بوکسینگ مظلوم واقع شده است/ آقایان سلیقه‌ای عمل می‌کنند

کیک بوکسینگ مظلوم واقع شده است/ آقایان سلیقه‌ای عمل می‌کنند

سرمربی سابق تیم ملی کیک بوکسینگ گفت: ورزشکاران کیک بوکسینگ از برخورد سلیقه‌ای آقایان لطمه خورده و مجبور به فعالیت در دیگر رشته‌های رزمی شده اند.

بهرام جودری ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: جمعیت زیادی از جوانان مستعد ایران در سازمان‌های متعدد کیک بوکسینگ فعالیت دارند که به دلایل مختلف طی این چند سال به رشته‌های دیگر رزمی از جمله موی تای روی آورده اند.

وی ادامه داد: جایگاه اصلی این رشته فدراسیون انجمن‌ها ورزشهای رزمی است. من نزدیک به هشت سال مربی و سرمربی تیم ملی این رشته بودم که عناوین معتبری در آسیا و جهان نیز کسب کردیم، همه رزمی کاران این رشته سالهاست که در این فدراسیون فعالیت می‌کنند و متأسفانه برخوردهایی که از سوی واکو شاهد بودند این وحدت را تحت شعاع قرار داد.

جودری با اشاره به تحرکات اخیر در کیک بوکسینگ اظهار داشت: محمد قاسم منوچهری رئیس انجمن کیک بوکسینگ کشور با سال‌ها تجربه در دو حوزه ملی و بین المللی این رشته را در شورای المپیک آسیا ثبت کرد، نخستین رئیس فدراسیون آسیایی این رشته که در سالهای ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶ جایگاه ایران را به اوج رساند و تنها کسی است که در حال حاضر می‌تواند به خوبی کیک بوکسینگ ایران را هدایت و به روزهای اوج و پرافتخار برساند. از سال ۱۳۷۷ که این رشته به صورت مستقل در فدراسیون ورزشهای رزمی وقت کار خود را آغاز کرد، تاکنون شاهد موفقیت‌های زیادی در این رشته بودیم. در واقع کیک بوکسینگ مظلوم واقع شده که امیدواریم وزارت ورزش برای پایان دادن به این مشکل اقدامات لازم را انجام دهد.

سرمربی سابق تیم ملی کیک بوکسینگ افزود: متأسفانه بحث واکو شخصی شده و اهالی این رشته خیلی امیدوارند که با انجمن جدیدی که فعالیت خود را آغاز کرده، مشکلات آنها حل شده بتوانند بدون دغدغه در رشته مورد علاقه خود کار کنند.

وی در پایان گفت: کیک بوکسینگ پتانسیل بالایی در ایران دارد. همین تیم ملی موی تای را بررسی کنید تا ببینید چند قهرمان از کیک بوکسینگ در آن عضویت دارند که اغلب موفق به کسب عناوین معتبر در میادین بین المللی شده اند و این موضوع می‌طلبد که با همت همه ارگان‌های مربوطه، مشکل این رشته حل شود.

کد خبر 5000452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha