۳۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱:۰۷

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

جایگاه «ولایت» امسال برقرار است/ هیئت‌ها دسته روی نمی‌کنند

جایگاه «ولایت» امسال برقرار است/ هیئت‌ها دسته روی نمی‌کنند

خرم‌آباد- رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌آباد با تاکید بر اینکه مراسمات جایگاه «ولایت» برقرار است، گفت: هر شب یک هیئت با دعوت قبلی به جایگاه می‌آید و یک تا دو ساعت عزاداری می‌کنند.

حجت الاسلام فرزاد منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر، در ایام محرم امسال به دلیل بحث کرونا دسته روی هیئت‌های عزاداری را نداریم، اظهار داشت: هیئت‌های بزرگ موظف شده‌اند در جایگاه‌های خود محیط و فضای باز و بزرگ‌تری در نظر بگیرند و ساعات مراسمات را از قبل اعلام کنند.

وی یادآور شد: مراسمات عزاداری هیئت‌های بزرگ برپا است و در جایگاه‌های خودشان به عزاداری می‌پردازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌آباد با تاکید بر اینکه البته ممکن است از هیئت‌های عزاداری برای حضور در جایگاه یا حسینیه‌ای دعوت شود، افزود: در این خصوص از شب قبل باید به هیئت اعلام شود و عزاداران شخصاً و بدون دسته روی به مکان مورد نظر بروند.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به اینکه مراسمات جایگاه ولایت امسال برپا است و برگزار می‌شود، یادآور شد: البته با توجه به شرایط، جایگاه ولایت پذیرای تمام هیئت‌ها نیست، هر شب یک هیئت با دعوت قبلی به جایگاه می‌آید و یک تا دو ساعت عزاداری می‌کنند.

وی با بیان اینکه جایگاه‌های پشت بازار، درب دلاکان، علوی، پشته حسین آباد، شیرخوارگاه، دره گرم و… برپا شده‌اند و پذیرای هیئت‌های عزاداری خود هستند، تصریح کرد: در مصلای الغدیر هم هیئت مساکین الزهرا برنامه دارد و حیاط و صحن مصلی آماده شده است.

کد خبر 5003462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha