۳۰ مرداد ۱۳۹۹، ۲۳:۱۵

نماینده معین آستانه اشرفیه:

وضعیت تغییر کاربری های در حوزه کشاورزی گیلان بحرانی است

وضعیت تغییر کاربری های در حوزه کشاورزی گیلان بحرانی است

آستانه اشرفیه- نماینده معین آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه وضعیت تغییر کاربری های در حوزه کشاورزی گیلان بحرانی است، گفت: باید با تشکیل تعاونی‌های خانوادگی از تغییر کاربری‌ها جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول فرخی عصر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به سختی‌های شغل خبرنگاری، اظهار کرد: خبرنگاران در بیان مشکلات جامعه با نگاه تیزبینانه خود نقش مؤثری ایفا می‌کنند.

فرخی در ادامه با بیان اینکه شهرستان آستانه اشرفیه ظرفیت‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی فراوانی دارد، گفت: قطعاً توجه به این ظرفیت‌های می‌تواند در رونق اقتصادی کمک کند.

نماینده معین آستانه اشرفیه با اشاره به تذکر به وزیر نیرو در زمینه تکمیل مخزن ۱۰ هزار متری و وضعیت آبرسانی شهرستان‌های لاهیجان و آستانه اشرفیه، افزود: با توجه به قول‌های داده شده وضعیت آب و برقی آستانه، لاهیجان و سیاهکل به زودی برطرف می‌شود.

وی در ادامه همچنین به موضوع راه اندازی درمانگاه تأمین اجتماعی در آستانه اشرفیه اشاره و آن را یکی از مطالبات مردمی عنوان و تصریح کرد: قطعاً بهره برداری از این درمانگاه به خدمات رسانی بهتر به بیمه شدگان این سازمان کمک خواهد کرد.

فرخی با اشاره به پیش بینی اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی برای تکمیل پل کابلی آستانه اشرفیه، گفت: در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه پیگیر تعیین تکلیف وضعیت هشت هزار از معلمان نیروهای آزاد و آموزشی شد، ادامه داد: در این باره از وزیر آموزش و پرورش سوال کرده و از پاسخ داده شده قانع نشده‌ام.

نماینده معین آستانه اشرفیه همچنین بر ضرورت تعیین تکلیف نیروهای شرکتی نیز تأکید کرد و افزود: دولت باید اقدامات لازم در این زمینه را انجام داده و این امر باید محقق شود.

فرخی با اشاره به وجود بحران در زمینه تغییر کاربری‌ها در بخش کشاورزی، گفت: باید با تشکیل تعاونی‌های خانوادگی از تغییر کاربری‌ها جلوگیری شود.

کد خبر 5004013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha