۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۳۵

حقوق ویژه کمیته ملی المپیک برای ۱۷ ورزشکار شانس کسب سهمیه المپیک

حقوق ویژه کمیته ملی المپیک برای ۱۷ ورزشکار شانس کسب سهمیه المپیک

کمیته ملی المپیک از ۱۷ ورزشکاری که به کسب سهمیه برای المپیک توکیو نزدیک هستند با پرداخت حقوقی ماهیانه برای مدت ۶ ماه، حمایت مالی ویژه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، وضعیت ورزشکارانی که میادین کسب سهمیه المپیک را در پیش داشته و برای دسترسی به این سهمیه شانس هم دارند در کمیته ای سه نفره با حضور مشترک نمایندگان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بررسی شد. با توجه به شرایط موجود برای هر یک از ورزشکاران، ۱۷ نفر از آنها نزدیک به کسب سهمیه تشخیص داده شده اند.

این اقدام با پیشنهاد کمیته ملی المپیک انجام شد و همین کمیته که مسئولیت پرداخت مرحله دوم حقوق مصوب ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی به ورزشکاران و مربیان المپیکی را بر عهده دارد، قصد دارد از افرادحمایت مالی ویژه ای هم داشته باشد.

این حمایت شامل حقوق ماهیانه ۲.۵ میلیون تومانی است. کمیته ملی المپیک که امروز بخش دوم حقوق المپین ها را به حساب فدراسیون های آنها واریز می کند، همزمان حقوق مصوب خود برای ۱۷ ورزشکار شانس کسب سهمیه المپیک را هم در اختیارشان قرار خواهد داد.

کشتی (فرنگی و آزاد)، وزنه برداری، تنیس روی میز، قایقرانی، ژیمناستیک و دوومیدانی رشته هایی هستند که فهرست ۱۷ ورزشکار نزدیک به کسب سهمیه المپیک را تشکیل می دهند. کمیته ملی المپیک معادل ۶ ماه به این ورزشکاران تخصیص حقوق خواهد داشت. بدین ترتیب هر یک از این ورزشکاران ۱۵ میلیون تومان دریافتی از کمیته خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حقوق ماهیانه ۲.۵ میلیون تومانی (برای ۶ ماه) در حالی توسط کمیته ملی المپیک برای ورزشکاران شانس کسب سهمیه مصوب شده که با تصویب ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی هر یک از ورزشکارانی که کسب سهمیه کنند و سرمربیان آنها ماهانه ۵ میلیون تومان - برای مدت یک سال - دریافت می کنند. سهم مربیان از این حقوق ماهانه ۲.۵ میلیون تومان است که البته ۶ ماهه اول آن توسط وزارت ورزش پرداخت نشد اما مورد نظر کمیته ملی المپیک در پرداخت مرحله دوم حقوق المپین ها بوده است.

کد خبر 5008807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha