۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۸:۵۹

استاندار بوشهر مطرح کرد؛

اعتبارات لازم برای تکمیل بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر تخصیص یافت

اعتبارات لازم برای تکمیل بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر تخصیص یافت

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: اعتبارات لازم برای تکمیل بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر دوشنبه در بررسی روند اجرایی پروژه بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر اظهار داشت: به منظور توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان بوشهر تلاش گسترده‌ای صورت گرفته است.

وی با اشاره به هزینه ۷۵۰ میلیارد ریالی برای احداث بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر اضافه کرد: اعتبارات لازم برای تکمیل آن تخصیص یافته است و انتظار می‌رود طبق برنامه تکمیل شود.

استاندار بوشهر از تکمیل و راه‌اندازی این بیمارستان تا فصل پاییز امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: برای تسریع در اجرای پروژه بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر باید تیم‌های عملیاتی بیشتری بکارگیری شود.

وی با اشاره به تأمین تجهیزات بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر توسط وزارت بهداشت افزود: با تکمیل سازه‌های ساختمانی آن، تجهیزات درمانی، تشخیصی، خدماتی که تهیه و تأمین شده است نصب، راه‌اندازی و افتتاح می‌شود.

گراوند از تزریق اعتبارات بیشتر به این پروژه در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: پیشرفت عملیات اجرایی مرحله ساختمانی بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر بیش از ۹۰ درصد است.

بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر شامل بخش‌های مختلف درمانی در زمینی با زیربنای ۵۸ هزار مترمربع ساخته شده که دارای ۱۱۰ تخت بستری است.

کد خبر 5012498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha