۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۲۰:۰۱

قائم مقام شهر خودرو:

رحمتی بهترین گزینه برای شهرخودرو در شرایط فعلی است

رحمتی بهترین گزینه برای شهرخودرو در شرایط فعلی است

مشهد _ قائم مقام باشگاه شهر خودرو گفت: به واسطه دو سال کار کردن با رحمتی، با روحیات وی آشنایی کامل داریم و در این شرایط جمع بندی این بود که رحمتی می‌تواند به باشگاه شهر خودرو کمک کند.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید علیپور عصر امروز در جمع خبرنگاران در مراسم معارفه سیدمهدی رحمتی به عنوان سرمربی جدید شهرخودرو گفت: به واسطه دو سال کار کردن با رحمتی، با روحیات وی آشنایی کامل داریم و در این شرایط جمع‌بندی این بود که رحمتی می‌تواند به باشگاه شهر خودرو کمک کند.

قائم مقام باشگاه شهر خودرو با اشاره به اینکه سرمربیان لیگ برتری در حال حاضر عمدتا جوان هستند و مهدی رحمتی نیز باید از جائی کار خودش را به عنوان مربی آغاز می‌کرد، بیان کرد: رحمتی پتانسیل بسیار خوبی دارد و به واسطه کادر قوی فنی می‌تواند موفق شود، مجموعه شهر خودرو نیز به وی اعتماد کامل دارد.

وی افزود: با شش بازیکن جدید نیز قرارداد امضا کرده‌ایم و تعدادی از آنها ظرف روزهای آتی در تمرین حضور پیدا می‌کنند، اما در حال حاضر نمی‌توانیم اسامی آن‌ها را عنوان کنیم.

علیپور تاکید کرد: تا زمانی که قراردادها قطعی نشود، اسامی را اعلام نمی‌کنیم زیرا در قضیه سرلک و جعفری شهرخودرو تاوان سنگینی داد. همه اعضای باشگاه قرارداد سه تا پنج سال دارند و هیچکس از جمع ما جدا نمی‌شود.

کد خبر 5012543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha