۱۶ دی ۱۳۸۲، ۲۰:۵۹

تشكيل جلسه هيات دولت به رياست آقاي خاتمي

هيات دولت صبح و بعد از ظهر امروز به رياست حجت الاسلام و المسلمين سيدمحمد خاتمي رييس جمهور تشكيل جلسه داد.

به گزارش خبرگزاري مهر در ابتداي اين جلسات چگونگي بازسازي منطقه زلزله زده بم مطرح گرديد و ستاد بازسازي بم با حضور وزراي مسكن و شهرسازي، فرهنگ وارشاد اسلامي، كشور، امور اقتصادي و دارايي، رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي، استاندار كرمان و رييس جمعيت هلال احمر تشكيل شد.

در ادامه اين جلسات رسيدگي به لايحه برنامه پنج ساله چهارم كشور مطرح شد و مواد ديگري از آن به تصويب رسيد.

 

کد مطلب 50165

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha