۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۲۸

نماینده ولی فقیه در مازندران مطرح کرد:

انتقاد از حذف نام شهدا در نامگذاری برخی معابر و خیابان ها

انتقاد از حذف نام شهدا در نامگذاری برخی معابر و خیابان ها

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از حذف نام شهدا درنامگذاری برخی خیابان ها و یا دروس کتب آموزشی گفت: توجه به ارزش های ایثار و شهادت در جامعه باید پررنگ تر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر چهارشنبه در هفدهمین یادواره شهدای والامقام بخش چهار دانگه ساری با تاکید براینکه باید محبت و ارادت نسبت به شهدا دوچندان شود، نسبت به حذف نام شهید فهمیده از کتب درسی واکنش نشان داد و گفت: اقدامات شنیع این چینی باید برچیده شود.

وی همچنین با بیان اینکه همچنین حذف نام اسلام از خیابان جمهوری پسندیده نیست، یادآور شد: احترام به مقدسات دینی در برخی نهادهای فرهنگی کمرنگ شده است و باید توجه ویژه ای به ارزش‌ها و مقدسات داشت.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه دشمنان در تلاش هستند تا افکار و اندیشه ایثار و شهادت را از ذهن مردم دور و پاک کنند اما به نتیجه نخواهند رسید، یادآور شد: باید نسبت به شهیدان تولی و تبری داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران، شهدا را ولی نعمتان جامعه دانست و گفت: برای مقابله با اعتبارزدایی شهدا و حذف نام شهدا در خیابان‌ها و کتب درسی باید بسیج شویم زیرا برخی حرکت‌ها قداست شهدا را از بین می‌برد.

وی از سازمان‌های فرهنگی و مذهبی خواست تا اعتراضشان را نسبت به برچیده شدن نام شهدا از خیابان‌ها و کتب درسی نشان دهند و در این زمینه باید نگرانی وجود داشته باشد.

در این مراسم از تمبر یادبود سرداران و ۲۱۸ شهید والامقام بخش چهاردانگه ساری رونمایی و از خانواده اولین شهدای روحانی دفاع مقدس استان تقدیر شد.

کد خبر 5019744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha