۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۲۱:۳۶

پوتین:

تعامل در چارچوب سازمان همکاری شانگهای با وجود کرونا تقویت شده است

تعامل در چارچوب سازمان همکاری شانگهای با وجود کرونا تقویت شده است

رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که تعامل در چارچوب سازمان همکاری شانگهای با وجود شیوع ویروس کرونا، تقویت شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که تعامل در چارچوب سازمان همکاری شانگهای با وجود شیوع ویروس کرونا، تقویت شده است.

رئیس جمهور روسیه طی نشستی به صورت ویدئوکنفرانس با وزرای امور خارجه کشورهای عضوسازمان همکاری شانگهای بیان کرد که تعامل در چارچوب این سازمان، با وجود شیوع ویروس کرونا، تقویت شده است.

پوتین تاکید کرد: در پی همه گیری ویروس کرونا، روسیه به عنوان رئیس سازمان همکاری شانگهای در ۲۰۱۹-۲۰۲۰، تمام سعی خود را به کار بست تا سازمان بدون کاهش سرعت و کارآیی فعالیت کند. البته، ما مجبور به تنظیم برنامه نمایندگان شدیم. با این وجود، من معتقدم که کارهای اصلی انجام شده و همکاری در چارچوب سازمان همکاری شانگهای در زمینه های اصلی تقویت شده است.

پوتین در این ویدئوکنفرانس بیان کرد: سازمان همکاری شانگهای در عمل توانایی خود را برای پاسخگویی سریع به چالشهای جدی جدید نشان داده است. ما در تلاش هستیم تا برای غلبه بر پیامدهای سیاسی، تجاری، اقتصادی و اجتماعی ناشی از ویروس کرونا تمامی اقدامات لازم را انجام دهیم.

کد خبر 5020219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
      0 0
      اگر بتوانیم در این سازمان اقتصادی سهم بیشتری داشته باشیم، فعالین اقتصادی ما راحت تر بتوانن با فعالین اقتصادی این کشورها ارتباط داشته باشند و تعاملات بانکی و لغو روادید دوجانبه نیز برقرار باشد راه‌گشاس