انصارالله یمن با صدور بیانیه ای:

رژیم آل خلیفه یک روز تاوان سنگین خیانت خود را می پردازد

رژیم آل خلیفه یک روز تاوان سنگین خیانت خود را می پردازد

جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که رژیم آل خلیفه تحت قیمومیت آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد و خیانت عادی سازی روابط با تل آویو از این رژیم بعید نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه ای اعلام کرد که عادی سازی روابط میان بحرین و رژیم صهیونیستی به هیچ عنوان عجیب نیست چرا که رژیم بحرین تحت قیمومیت آمریکا است.

در این بیانیه آمده است: پیوستن رژیم آل خلیفه به قطار عادی سازی روابط اقدامی بود که از سوی یک رژیم تحت قیمومیت آمریکا و اسرائیل صورت گرفته است و جای تعجب ندارد.

به نوشته این بیانیه، رژیم هایی که به سمت عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی حرکت می کنند نماینده ملت های خود نبوده و یک روز تاوان سنگین خیانت خود را خواهند داد.

در این بیانیه نوشته شده است: رژیم های خائن به آرمان فلسطین، پیشتر به صورت مخفیانه خیانت می کردند و امروزه آن را علنی کرده اند. ملت های آزاده، برای بازپس گیری کرامت امت و آزاد کردن مقدسات خود به پا خواهند خواست.

انصارالله یمن مجددا بر حمایت خود از ملت بحرین در مبارزه با رژیم آل خلیفه و خلاصی یافتن از این رژیم خیانتکار و سرسپرده تاکید کرد.

کد خبر 5021482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
      2 3
      همیشه مافقط تهدید زبانی کردیم و دشمن به وعده هایش عمل کرد.از ترور حاج قاسم تا قدس اشغالی و کشورهایی که پشت سر هم دست همراهی به این شیطان میدهند.وما نگاه..هم خون دل باید بخوریم هم دفاع کنیم...
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
      0 0
      «ملت های آزاده، برای بازپس گیری کرامت امت و آزاد کردن مقدسات خود به پا خواهند خواست.» وعده ی خداست ولی فکر کنم عمر ما قد نمیده که اون روز رو ببینیم. خدا صبر و حوصله اش زیاده ...
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
      0 0
      نتیجه سیاستهای استباه شماس