۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۴۶

۲ بازیکن استقلال خوزستان قراردادشان را با این تیم تمدید کردند

۲ بازیکن استقلال خوزستان قراردادشان را با این تیم تمدید کردند

اهواز- پس از مذاکره نهایی با مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، هافبک و مدافع این تیم قرارداد خودشان را تمدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن معاوی و سجاد خالدی امروز پس از مذاکره نهایی با مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان برای یک فصل دیگر در این تیم ماندنی شدند.

پیش از این محمد بختیاری قرارداد خود را به مدت یک‌فصل دیگر تمدید کرد.

بهروز بارانی و علی حسامی نیز از تیم‌های فولاد نوین خوزستان و قشقایی شیراز به جمع آبی پوشان دیار کارون پیوسته بود.

علیرضا دغاغله مدافع چپ و گلزن فصل گذشته استقلال خوزستان از این تیم جدا شد و با عقد قراردادی به مدت یک‌فصل به مس رفسنجان منتقل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال خوزستان فصل گذشته با کسب ۴۵ امتیاز در مکان نهم جدول رده‌بندی مسابقات دسته اول باشگاه‌های کشور قرار گرفت.

کد مطلب 5022184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha