به گزارش خبرنگار مهر، حسن معاوی و سجاد خالدی امروز پس از مذاکره نهایی با مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان برای یک فصل دیگر در این تیم ماندنی شدند.
پیش از این محمد بختیاری قرارداد خود را به مدت یکفصل دیگر تمدید کرد.
بهروز بارانی و علی حسامی نیز از تیمهای فولاد نوین خوزستان و قشقایی شیراز به جمع آبی پوشان دیار کارون پیوسته بود.
علیرضا دغاغله مدافع چپ و گلزن فصل گذشته استقلال خوزستان از این تیم جدا شد و با عقد قراردادی به مدت یکفصل به مس رفسنجان منتقل شد.
به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال خوزستان فصل گذشته با کسب ۴۵ امتیاز در مکان نهم جدول ردهبندی مسابقات دسته اول باشگاههای کشور قرار گرفت.


نظر شما