۹ مهر ۱۳۹۹، ۹:۲۸

احتمال تغییر زمان برگزاری دیدارها؛

اعلام درخواست رسمی بسکتبال ایران برای دو میزبانی انتخابی کاپ آسیا

اعلام درخواست رسمی بسکتبال ایران برای دو میزبانی انتخابی کاپ آسیا

فدراسیون بسکتبال ایران درخواست رسمی خود برای میزبانی دیدارهای پنجره دوم و سوم انتخابی کاپ آسیا را به کنفدراسیون بسکتبال آسیا (فیبا آسیا) اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این برنامه مسابقات بسکتبال انتخابی کاپ آسیا بر مبنای برگزاری رفت و برگشت دیدارها در هر یک از گروه های ۶ گانه تنظیم شده بود اما به دلیل ادامه فراگیری و شیوع ویروس کرونا قرار است دیدارهای پنجره دوم و سوم این رقابت ها به صورت متمرکز و به میزبانی یکی از تیم ها در هر گروه برگزار شود.

ایران که در گروه E مسابقات بسکتبال انتخابی کاپ آسیا با قطر، عربستان و سوریه همگروه است از متقاضیان میزبانی دیدارهای متمرکز این گروه بود. فدراسیون بسکتبال ایران درخواست رسمی خود برای میزبانی را روز گذشته به صورت رسمی به کنفدراسیون بسکتبال آسیا (فیبا آسیا) اعلام کرد.

فدراسیون بسکتبال در ایمیل ارسالی به فیبا آسیا برای میزبانی در هر دو پنجره دوم و سوم انتخابی کاپ آسیا اعلام آمادگی کرده است.

درخواست رسمی ایران برای برگزاری دیدارهای پنجره دوم و سوم انتخابی کاپ آسیا در حالی اعلام شده که احتمال تغییر در زمان برگزاری این دیدارها بعید به نظر نمی رسد. پیش از این ۶ آذرماه به عنوان زمان آغاز پنجره دوم تعیین شده بود و ۳۰ بهمن ماه هم به عنوان زمان مقرر برای آغاز دیدارهای پنجره سوم در نظر گرفته شده بود اما با اعلام فیبا آسیا احتمال دارد زمان برگزاری دیدارهای پنجره دوم به زمان مقرر برای دیدارهای پنجره سوم موکول شود و دیدارهای این پنجره (سوم) هم در ماه جون یا جولای سال آینده میلادی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عربستان و سوریه حریفان تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا هستند. ملی پوشان کشورمان در پنجره سوم هم باید قطر و عربستان دیدار داشته باشند.

دیدارهای پنجره نخست مسابقات بسکتبال انتخابی کاپ آسیا اسفندماه سال گذشته برگزار شد و تیم ملی بسکتبال کشورمان طی دو دیدار خانگی موفق به شکست سوریه (۹۴ بر ۴۸) و قطر (۹۵ بر ۵۲) شد.

کد خبر 5036630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha