۱۲ مهر ۱۳۹۹، ۲۰:۰۸

معاون استاندار کرمانشاه:

دهکده لجستیک یک فرصت فوق‌العاده برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است

دهکده لجستیک یک فرصت فوق‌العاده برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است

کرمانشاه- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه از ایجاد فرصت فوق‌العاده سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با بهره‌برداری از دهکده لجستیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد سالاری بعد از ظهر امروز شنبه در حاشیه بازدید از پروژه دهکده لجستیک و ایستگاه خط بارگیری راه‌آهن کرمانشاه که با حضور استاندار کرمانشاه صورت گرفت؛ اظهار کرد: قرار است ۲۵۰ هکتار از اراضی شهرک صنعتی کرمانشاه به مجموعه راه آهن برای اجرای پروژه عظیم دهکده لجستیک واگذار شود که اکنون مرحله طراحی آن انجام گرفته و پروژه در مراحل واگذاری زمین قرار دارد.

وی افزود: در دهکده لجستیک بخش‌های مختلفی مانند؛ بانک، انبارهای نگهداری کالا، سردخانه‌ها، مجموعه‌های خدماتی و … پیش بینی شده است که یک فرصت بسیار خوب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی محسوب می‌شود.

سالاری ادامه داد: دهکده لجستیک کرمانشاه از یک موقعیت بسیار مناسب برای دسترسی خیلی سریع به راه آهن، فرودگاه و کریدور بزرگراهی برخوردار است.

وی در مورد ایستگاه بارگیری راه‌آهن کرمانشاه گفت: این ایستگاه باری به چهار خط ریلی مجهز شده است که در آن کالاهایی مانند سوخت و انواع غلات بارگیری می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه افزود: قرار است سکوهای بارگیری غلات و زیرساخت‌های مورد نیاز مانند برق و آب این ایستگاه نیز فراهم شود.

وی ادامه داد: قرار است شبکه ریلی به صورت آنتنی به مراکز مهم تولید کالا مانند پتروشیمی‌های استان، سیمان سامان و مراکز دیگر وصل شود و از این ظرفیت برای توسعه مراکز تولیدی استفاده شود.

کد خبر 5039317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
      0 0
      اتصال شهرک ها صنعتی، معادن، فرودگاهها و بنادر به شبکه سراسری راه آهن منجر به کاهش هزینه حمل بار و کاهش قیمت تمام شده برای مصرف کننده میشود، همچنین درآمد عظیمی در حمل بار برای راه آهن به ارمغان می آورد
    • علی IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
      0 0
      افزایش حمل بار و مسافر از طریق راه آهن موجب افزایش بهره وری و ایمنی میشود همچنین فشار تردد و حمل بار از جاده را کاهش میدهد هزینه نگهداری و تعمیر جاده و حفظ آسفالت کاهش میاید، تصادفات جاده هم کم میشود