۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۹:۱۲

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان:

صنعت و معدن سهم ۳۴ درصدی از اشتغال استان سمنان دارد

صنعت و معدن سهم ۳۴ درصدی از اشتغال استان سمنان دارد

سمنان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان با بیان اینکه صنعت و معدن سهم ۳۴ درصدی از اشتغال استان دارد، گفت: حفظ وضعیت موجود و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید سیاست‌های اشتغال هستند.

اسماعیل غنیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به شرایط ایجاد اشتغال سال ۹۹ در سطح استان سمنان، ابراز کرد: در شش ماهه نخست سال ۹۹ دو هزار و ۶۸۹ شغل در سطح استان توسط دستگاه‌های اجرایی ایجاد شده است که تقریباً یک چهارم میزان کل تعهد اشتغال‌زایی دستگاه‌های اجرایی در سال جاری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه صنعت و معدن سهم ۳۴ درصدی از اشتغال استان سمنان دارد، افزود: صنعت، خدمات و کشاورزی در زمره مهمترین منابع اشتغال‌زایی استان محسوب می‌شود.

تعهد ۴۰ هزار شغل توسط دستگاه‌های اجرایی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر تعهد اشتغال در سال جاری تعیین شده است، ابراز داشت: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که تعهدات اشتغال خود را در سامانه رصد ثبت و نسبت به تأمین آن اقدام کنند.

غنیان با بیان اینکه ایجاد فرصت شغلی جدید اطلاعات در سامانه رصد یک اقدام ویژه برای ایجاد اشتغال محسوب می‌شود، بیان کرد: تعاون سهم ۱۱.۵ درصدی از اشتغال استان است و انتظار می‌رود بتوانیم با همراهی بیشتر مردم در بخش تعاون نیز توفیقات بهتری به دست بیاوریم.

وی با بیان اینکه ایجاد ۴۰ هزار شغل تعهد دستگاه‌های اجرایی در سال ۹۹ است، تاکید کرد: علی رغم کرونا و مشکلات اقتصادی و مسائل که رخ داده بازهم اقدامات خوبی در سطح استان صورت گرفته است.

کد خبر 5040380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha