۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۹:۳۳

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان:

فاضلاب اهواز و شهرستان های اطراف باید کامل اجرا شود

فاضلاب اهواز و شهرستان های اطراف باید کامل اجرا شود

اهواز- رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: اجرای کامل شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرهای اهواز، باوی، حمیدیه و کارون مهم‌ترین اولویت این حوزه است که به صورت ویژه توسط نمایندگان پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید کریم حسینی شامگاه یکشنبه در نشست اجرای جمع‌آوری شبکه‌های فاضلاب که با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان برگزار شد، بیان کرد: با توجه به مخاطرات بهداشتی که دفع فاضلاب از طریق جوی‌های سطحی دارد، اجرای کامل شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرهای اهواز، باوی، حمیدیه و کارون مهم‌ترین اولویت این حوزه است که به صورت ویژه توسط نمایندگان پیگیری می‌شود.

وی افزود: به طور حتم در راستای اخذ ردیف اعتباری فاضلاب برای شهرهای باوی، کارون و حمیدیه باید در سطح ملی رایزنی خواهد شد.

حسینی اظهار کرد: شرکت آبفای استان در راستای ارتقای خدمات‌رسانی در حوزه آب و فاضلاب در شهرهای باوی، حمیدیه و کارون باید در تأمین نیروی انسانی و ماشین‌آلات لازم، اقدام کند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان عنوان کرد: با توجه به تخصیص اعتبار از صندوق توسعه ملی برای طرح‌های آبفای خوزستان، باید شرکت آب و فاضلاب با برنامه‌ریزی منسجم به دنبال به حداقل رساندن مشکلات آب و فاضلاب شهر اهواز باشد.

کد خبر 5040406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha