۱۸ مهر ۱۳۹۹، ۰:۵۵

با تشدید وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا؛

اقامه نماز جمعه در اردبیل و مشگین شهر لغو شد

اقامه نماز جمعه در اردبیل و مشگین شهر لغو شد

اردبیل- رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: اقامه نماز جمعه این هفته با تشدید وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا در شهرستان‌های اردبیل و مشگین شهر لغو شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام ناصر نصیری گفت: اقامه نماز جمعه این هفته با تشدید وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا در شهرهای اردبیل، مشگین شهر، لاهرود و رضی لغو شد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل تصریح کرد: این تصمیم به دستور ستاد مقاله با ویروس کرونا و تائید نماینده ولی فقیه در استان حضرت آیت الله سید حسن عاملی اتخاذ شد تا زمینه شیوع بیماری کرونا در این شهرستان‌ها کاهش یابد.

این مقام مسئول افزود: در ۱۱ شهر دیگر استان شامل خلخال، کلور، هشتجین، نیر، نمین، عنبران، سرعین، بیله سوار، جعفرآباد، کوثر و اصلاندوز خطبه‌های نماز جمعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام نصیری تاکید کرد: در شهرهایی که نماز جمعه اقامه می‌شود از سالمندان و کودکان درخواست می‌شود به دلیل شرایط بیماری کرونا از حضور در مصلی‌ها خودداری کنند و حاضران نیز از ماسک استفاده کنند.

وی افزود: از عموم حاضران نیز درخواست می‌شود تا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی زمینه کاهش شیوع این بیماری را در سطح جامعه فراهم کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان عنوان کرد: استفاده از سجاده و مهر شخصی در مصلی‌ها الزامی است تا شرایط شیوع بیماری کرونا در این مراکز معنوی کاهش یابد.

کد خبر 5043605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha