۱۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۸:۳۵

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

زیرساخت های علم و فناوری گلستان با استانداردها فاصله زیادی دارد

زیرساخت های علم و فناوری گلستان با استانداردها فاصله زیادی دارد

گرگان- نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت که زیرساخت های فناوری گلستان با استانداردها فاصله زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رمضانعلی سنگدوینی عصر شنبه در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید گلستان اظهارکرد: گلستان چهار هزار شهید انقلاب کرده اما با وجودی که نقش مهمی در کشور داشته کم برخوردار است.

وی افزود: شرایط اشتغال و معیشت مردم استان خوب نیست و گلستان از ارزهای ارزان قیمت برخوردار نشده و صنعت هم ندارد.

سنگدوینی با بیان اینکه کشاورزی استان هم دچار چالش است، اضافه کرد: رتبه های تک رقمی و دو رقمی زیادی در کنکور امسال داشتیم که این امر نشان می دهد ظرفیت های بالقوه ای در استان وجود دارد که می توان با اندک توجه بالفعل شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: در بین ۳۷ پارک علم و فناوری کشور رتبه ۳۳ داریم و این قابل قبول نیست.

وی به ظرفیت های استان از قبیل ریل، دریا و بندر اشاره کرد و گفت: با وجود همه این ظرفیت ها، بیکاری فراوانی در استان وجود دارد که باید از این فرصت ها استفاده کنیم.

دیگر نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: زیرساخت های فناوری گلستان با استانداردها فاصله زیادی دارد که باید این مراکز توسعه یابد.

غلامرضا منتظری با بیان اینکه پارک علم و فناروی باید در مرکز شهر ایجاد شود، افزود: تلاش های خوبی در زمینه توسعه زیرساخت ها صورت گرفته که باید از سوی مسئولان کشوری حمایت شود.

کد خبر 5044855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha