۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۸

فرمانده سپاه ثارالله کرمان تشریح کرد:

جزئیات برنامه ریزی برای سالگرد سردار شهید سلیمانی

جزئیات برنامه ریزی برای سالگرد سردار شهید سلیمانی

کرمان - فرمانده سپاه ثارالله کرمان جزئیات برنامه ریزی برای سالگرد سردار شهید سلیمانی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی صبح پنجشنبه در آئین رونمایی از سند رسانه‌ای مکتب حاج قاسم بیان داشت: کمیته رسانه‌ای ستاد برنامه‌های مکتب حاج قاسم سلیمانی در کرمان یک کمیته مهم است که می‌تواند مابقی کمیته‌ها را فعال و باعث برانگیخته شدن آنها شود.

وی افزود: تاکنون ۱۲۱ برنامه با نظر کارگروه‌ها تنظیم و به ستاد کشوری ارسال شده است که منتظریم تا پس از ابلاغ این برنامه‌ها، از هفته آینده نحوه کار گروه‌ها را اعلام کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به ایجاد پنج ستاد برای سالگرد سردار شهید سلیمانی افزود: در این راستا یک ستاد در تهران و یک ستاد در کرمان تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه ستاد سازمان بسیج برای ۳۰ استان برنامه ریزی می‌کند، بیان کرد: ستاد نیروی قدس سپاه هم ایجاد شده است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه مسئولیت ستاد مقاومت بر عهده «سید حسن نصرالله» است، گفت: برنامه‌های سالگرد سردار شهید سلیمانی به صورت منطقه‌ای و بین‌المللی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان تصریح کرد: ما باید در این یک دهه یک کار فرهنگی جدید و عظیمی در راستای مکتب حاج قاسم انجام دهیم.

سردار معروفی با بیان اینکه نماسازی شهر کرمان با بهره‌گیری از شخصیت سردار شهید سلیمانی در حال انجام است، یادآور شد: نماسازی شهر کرمان تا هفته بسیج به اتمام می‌رسد ضمن اینکه ما در این رابطه اقداماتی انجام داده‌ایم.

در این مراسم از سند کمیته رسانه ستاد هماهنگی برنامه‌ها و ترویج مکتب شهید سلیمانی رونمایی شد. در این کمیته ۱۲ برنامه آماده شده ضمن اینکه کار این کمیته تنها محدود به برنامه‌های سالگرد نیست و در طول سا ل فعال خواهد بود.

کد خبر 5048852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha