۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۹:۵۴

معاون عمرانی استاندار سمنان:

کارگاه‌های تولیدی در روستای حسینان دامغان توسعه می‌یابد

کارگاه‌های تولیدی در روستای حسینان دامغان توسعه می‌یابد

دامغان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به اقدامات حمایتی دولت از طرح‌های تولیدی گفت: کارگاه‌های تولیدی در روستای حسینان دامغان توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری عصر چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات اهالی روستای حسینان دامغان به میزبانی فرمانداری این شهرستان با اشاره به اقدامات حمایتی دولت از طرح‌های تولیدی به‌ویژه در مناطق روستایی اظهار داشت: کارگاه‌های تولیدی در روستای حسینان دامغان باهدف رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه توسعه می‌یابد و به متقاضیان راه‌اندازی این کارگاه‌ها تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت پرداخت می‌شود.

وی بابیان اینکه ایجاد رشد و توسعه همه‌جانبه مهم رویکرد دولت از ارائه تسهیلات حمایتی به متقاضیان است، تصریح کرد: پرداخت ۲۰ فقره تسهیلات در راستای رفع مشکل تعدادی از اهالی این روستا در دستور کار قرار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تسریع در تکمیل پروژه‌های راه‌سازی در این شهرستان را در اولویت برای تحقق اهداف توسعه‌ای دانست و گفت: رفع مشکل پروژه راه دامغان–معلمان توسط دهیار و شورای اسلامی این منطقه پیگیری شود.

فخری از تخصیص اعتبارات به پروژه راه دامغان- معلمان خبر داد و گفت: فرآیند ایجاد زیرساخت‌های آب و برق به این منطقه در دست اجرا است.

کد خبر 5053857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha