۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۱۵

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خبر داد:

آغاز ثبت‌نام طرح پاییزه کتاب در همدان/سقف خرید افزایش یافت

آغاز ثبت‌نام طرح پاییزه کتاب در همدان/سقف خرید افزایش یافت

همدان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از آغاز ثبت‌نام طرح پاییزه کتاب در همدان خبر داد و گفت: سقف خرید برای هر خریدار در طرح پاییزه کتاب افزایش دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان؛ احمدرضا احسانی از آغاز ثبت‌نام طرح پاییزه کتاب در همدان خبر داد و اظهار کرد: همزمان با کشور کتابفروشی‌های استان همدان می‌توانند از روز دوشنبه (۵ آبان) تا پنج شنبه (۱۵ آبان) با مراجعه به سامانه اینترنتی tarh.ketab.ir نسبت به ثبت‌نام در طرح پاییزه کتاب ۱۳۹۹ اقدام کنند.

وی بیان کرد: کتابفروشی‌هایی که در طرح «پاییزه کتاب» مشارکت داشته باشند با یارانه ۲۰ درصدی کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را به مخاطبان ارائه می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از افزایش سقف خرید برای هر خریدار در طرح پاییزه کتاب خبر داد و افزود: سقف خرید برای هر خریدار در طرح پاییزه کتاب ۹۹، با افزایش ۲۵ درصدی از ۱۵۰ هزار تومان به ۲۰۰ هزار تومان رسیده است و خریداران می‌توانند از ۲۰ درصد یارانه خرید کتاب تا سقف ۲۰۰ هزار تومان در این طرح بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه ۱۵ کتاب‌فروشی در همدان و یک کتاب‌فروشی در شهرستان ملایر در طرح تابستانه کتاب مشارکت داشتند، عنوان کرد: کتابفروشی‌های عضو طرح‌های قبلی مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، برای تأیید شرکت در طرح پاییزه کتاب ۹۹ نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تأیید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

کد خبر 5055234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha