۱۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۵۴

با تصویب شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان تهران صورت گرفت

انتخاب دفتر تبلیغات به عنوان قرارگاه فضای مجازی نهادهای حوزوی

انتخاب دفتر تبلیغات به عنوان قرارگاه فضای مجازی نهادهای حوزوی

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران از انتخاب این دفتر به عنوان «قرارگاه فضای مجازی نهادهای حوزوی تهران» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر حجت الاسلام والمسلمین شیخ الاسلامی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران ضمن بیان این خبر گفت: در سی و سومین جلسه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان تهران، دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران به عنوان «قرارگاه فضای مجازی نهادهای حوزوی در این استان» تعیین گردید.

وی گفت: این قرارگاه متشکل از تمامی نهادهای حوزوی استان تهران است که با هدف ساماندهی امر تبلیغ در فضای مجازی تشکیل و راه اندازی شد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران تصریح کرد: از وظایف این قرارگاه، توانمند سازی طلاب علوم دینی در حوزه تولید محتوا در بستر فضای مجازی و همچنین ارائه آموزش‌های تخصصی به طلاب در حوزه ساختارشناسی فضای مجازی است که این دفتر وظیفه راهبری این اهداف را برعهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: موضوع کنشگری در فضای مجازی، یکی از ضروریات است که باید طلاب علوم دینی نیز بتوانند در فضای مجازی یک کنشگری خوبی ایجاد کنند، لذا یکی از وظایف این قرارگاه ایجاد بستری برای کنشگری طلاب در فضای مجازی است تا طلاب بتوانند در این بستر که مخاطبین زیادی را نیز به سمت و سوی خود سوق داده است، اثرگذاری زیادی داشته باشند.

کد خبر 5061513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha