۱۲ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۳۲

جعفری مطرح کرد؛

اعلام آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی برای پالایش منابع کتابخانه‌ای

اعلام آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی برای پالایش منابع کتابخانه‌ای

مدیرکل تبلیغ تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعلام آمادگی این دفتر در پالایش کتاب‌های مفید و مضرّ در کتابخانه های کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اباذر جعفری مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در نشست تنظیم تفاهم نامه بین سازمان کتابخانه‌های استان قم و معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از ظرفیت بالای کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور برای فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی خبر داد.

وی افزود: اداره کل تبلیغ تخصصی در زمینه‌ها و موضوعات مختلف دارای کارشناسان و مبلغان متخصص می‌باشد که می‌توان از این پتانسیل در ایجاد برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی برای حدود ۷۰۰۰ پرسنل و ۱۰ میلیون اعضای کتابخانه های عمومی کشور استفاده کرد.

مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، پالایش کتاب‌های مفید و مضرّ موجود در کتابخانه های عمومی کشور را امری مهم و فوری برشمرد و گفت: کتابخانه های عمومی کشور همانطور که منشأ برکات و علم آموزی هستند، با ارائه کتاب‌های غیرمفید و مضرّ می‌توانند منشأ آسیب‌ها نیز باشند؛ دفتر تبلیغات اسلامی با اعزام مبلغان متخصص در این زمینه می‌تواند متصدی این پالایش شود.

جعفری در پایان گفت: مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، هم از نظر ظرفیت خوب انسانی و از نظر محتوایی در راستای بالا بردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همچنین ارتقای سطح علمی و فرهنگی پرسنل و اعضای کتابخانه های سراسر کشور آماده همکاری با نهاد کتابخانه های عمومی کشور، است.

کد خبر 5061583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha