۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۷:۳۵

استاندار گیلان:

مشاغل غیر ضروری در گیلان از ساعت ۱۸ عصر به بعد تعطیل می شوند

مشاغل غیر ضروری در گیلان از ساعت ۱۸ عصر به بعد تعطیل می شوند

رشت- استاندار گیلان با اشاره به اینکه بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا مشاغل غیر ضروری از ساعت ۱۸ عصر به بعد تعطیل می شوند، گفت: این طرح به مدت یک ماه در مراکز استان ها اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع بعد از ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به روند افزایشی شمار مبتلایان در گیلان طی روزهای گذشته، اظهار کرد: ۳۱ درصد از موارد ابتلاء به کرونا ناشی از حضور در اجتماعات، دورهمی ها و دیدارهای خانوادگی است.

استاندار گیلان به تعطیلی مشاغل غیر ضروری بعد از ساعت ۱۸ عصر بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا اشاره کرد و افزود: این تصمیم در حال حاضر از ۲۰ آبان به مدت یک ماه در مراکز استان‌ها اجرایی می‌شود که شامل حال مشاغل مربوط به تأمین مواد غذایی نمی‌شود.

زارع بر لزوم استمرار پایش ها و نظارت‌ها در جهت اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی مدیریت کرونا تأکید و تصریح کرد: کاهش ارتباطات چهره به چهره و سوق دادن آن به سوی ارتباطات در بستر فضای مجازی در راستای حفظ سلامت خود و شهروندان تأثیرگذار است.

استاندار گیلان خواستار همکاری مردم در اجرای سیاست‌های مقابله‌ای دولت با کرونا شد و گفت: شهروندان پروتکل‌های بهداشتی و دیگر الزامات توصیه شده را رعایت کرده و دیگران را نیز به مراعات آنها، ملزم کنند.

کد خبر 5065812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha