۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۸:۲۶

تهیه‌کننده برنامه با مهر مطرح کرد؛

نقد جوزدگی اقتصادی روی موج «جوان»/ «پاراگراف» برای خانواده‌هاست

نقد جوزدگی اقتصادی روی موج «جوان»/ «پاراگراف» برای خانواده‌هاست

تهیه‌کننده برنامه رادیویی «پاراکراف» که با محوریت ساده‌سازی اقتصاد و نقد و بررسی رفتارهای هیجانی و غیرعلنی به تولید می‌رسد، درباره رویکردها و اهداف این برنامه توضیحاتی ارائه کرد.

راضیه جعفری تهیه‌کننده برنامه رادیویی «پاراگراف» که رویکردی اقتصادی-تفریحی در حوزه نقد رفتار مردم و مسئولان با زبان طنز و گاهی جدی دارد در گفتگو با خبرنگار مهر درباره هدف اصلی «پاراگراف» گفت: این مجله رادیویی می‌کوشد تا وضعیت موجود را در حوزه رشد اقتصادی و اجتماعی جامعه مورد بررسی قرار دهد و راه‌کارهایی اساسی و قابل اجرا برای رسیدن به وضعیت مطلوب را با خانواده‌های ایرانی که مخاطب اصلی برنامه هستند، به اشتراک بگذارد.

وی ادامه داد: خط قرمز این برنامه، جوزدگی اقتصادی و اجتماعی و جلوگیری از برداشت‌های غیرعلمی و غیرواقعی است. ما در این برنامه رفتارهای هیجانی در برخورد با مسائل اقتصادی و نوسانات بازار را با زبانی طنز نقد می‌کنیم؛ باید بگویم یکی از دغدغه‌های ما در این برنامه این است که مشکلات اقتصادی و حرف مردم را بازگو کنیم و برای پیگیری، با مسئولان در این رابطه گفتگو می‌کنیم که در این بخش تمام صحبت‌های مسئولان به صورت مستند است.

جعفری عنوان کرد: مجله اقتصادی «پاراگراف» برنامه‌ای ترکیبی است که با اجرای سید مهدی مفیدی و نویسندگی حمید پارسا هر روز ساعت ۱۴:۴۵ از رادیو جوان پخش می‌شود و از بخش‌های اقتصادی متنوعی چون معرفی کارآفرینان، بخش کارشناسی اقتصاد دیجیتال، بخش شوخی با خبرهای اقتصادی، بررسی مستند یا کتاب اقتصادی تشکیل شده است.

وی در پایان به پویایی «پاراگراف» اشاره و آن را یک عامل پرمخاطب بودن برنامه دانست و گفت: یکی از قسمت‌های جذاب برنامه که طرف‌داران بسیاری دارد، مدیریت درآمد خانواده است که در تعامل و ارتباط با شنوندگان رادیو جوان و تجربیات ایشان به روی آنتن می‌رود. تعامل با مخاطبان از دیگر عوامل موفقیت این برنامه است و نظر مخاطبان در رابطه با بخش‌های مختلف برنامه برای ما بسیار اهمیت دارد.

برنامه‌های رادیو جوان روی موج اف ام ردیف ۸۸ مگاهرتز پخش می‌شوند.

کد خبر 5066020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha