۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۲۱:۳۵

با وجود ابهام درباره نتیجه انتخابات آمریکا؛

کارگروه انتقال قدرت از سوی ستاد انتخاباتی بایدن تشکیل شد

کارگروه انتقال قدرت از سوی ستاد انتخاباتی بایدن تشکیل شد

با وجود ابهام درباره نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، جو بایدن و کاملا هریس اقدامات خود برای فراهم کردن انتقال قدرت را ادامه می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، جو بایدن و معاون او کا ملأ هریس امروز یکشنبه برنامه ریزی برای دولت احتمالی خود را با تأسیس تارنمای انتقال قدرت و آماده سازی کارگروهی برای شروع کار با نهادهای فدرال در پیش گرفتند.

یکی از افراد عضو کارگروه انتقال قدرت در این باره گفت که به رغم رد نتایج انتخابات از سوی ترامپ، کار آماده سازی امور برای تشکیل دولت توسط بایدن با سرعت کامل در جریان است.

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان در این باره اعلام کرد: این تارنما ۴ مورد را به عنوان اولویت‌های دولت بایدن ذکر کرده است: کووید ۱۹، احیای اقتصاد، برابری نژادی و تغییرات اقلیمی.

کارگروه انتقال قدرت همچنین امروز یکشنبه کانال‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی همچون فیسبوک، توئیتر و اینستاگرام ایجاد کرده است.

گفتنی است روز گذشته شماری از رسانه‌ها اعلام کردند که جو بایدن با به دست آوردن آرای الکترال موردنیاز برای کسب سِمت ریاست جمهوری آمریکا، در انتخابات پیروز شده است.

لازم به ذکر است که دونالد ترامپ اعلام کرده است که شکست در انتخابات را قبول ندارد و موضوع را به مراجع قضائی آمریکا ارجاع خواهد داد.

کد خبر 5066873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha